Chyba zaszalałam…   Leave a comment


Syrop z mniszka zrobiłam. W tym roku są dwa rodzaje: jeden na miodzie, a drugi na miodzie i karmelu. Bardzo jakoś dużo mi tego wyszło – 121 słoiczków! Nie chciałam mniej, bo w ubiegłym roku miałam 60 słoiczków i w ciągu półtora miesiąca wszystko się rozeszło. No to w tym roku jest 2 razy tyle, żeby na dłużej starczyło. Zachęcam do samodzielnej produkcji takiego syropku, przepis jest na blogu tutaj. Popatrzcie – tak wyglądają moje wszystkie mniszkowe  słoiczki…

Skomentuj

