Pożyteczne dla hafciarek   3 comments


W sumie to niewiele chciałam napisać, ale coś mi się przypomniało.

Wiele osób chciałoby zapewne mieć np. wyhaftowany krzyżykami jakiś fragment swojego domu, ulubione zdjęcie, dziecka czy wspólne, może ogrodu czy jakiegoś kwiatu. Teraz jest to bardzo proste. Wystarczy poszukać programiku, który nazywa się Haft Krzyżykowy 3.0 i pobrać go z sieci. Programik jest naprawdę sprytny, a co ważne dla wielu osób, polskojęzyczny. Potrafi każde zdjęcie czy obrazek przekształcić we wzór haftu krzyżykowego, poda tabelę kolorów dla różnych rodzajów nici, przeliczy potrzebne ilości muliny i pozwoli na regulowanie ilości kolorów użytych do obrazka.

Pokażę Wam obrazek:

Jeśli uważnie się przyjrzycie, zauważycie, że jest to wzór haftu wygenerowany ze zdjęcia, tutaj w opcji symulacji gotowego haftu.

Polecam, naprawdę fajna rzecz, można mieć niepowtarzalne hafty!

I jeszcze jeden mały gadżet: TUTAJ jest darmowy generator napisów alfabetem celtyckim. Wchodzicie na stronę, wprowadzacie napis, jaki chcecie wyhaftować i po chwili macie pięknie wypisany wzór krzyżykowy Waszego napisu alfabetem celtyckim. 😀

Kiedyś pewnie wrzucę trochę linków do stron z darmowymi wzorami haftów, ale to jeszcze nie dziś, za bardzo mnie głowa boli…

No to idę sobie ponarzekać i spróbować tę migrenę przespać. 😕

3 responses to “Pożyteczne dla hafciarek

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hej fajnie, że dałas linka do tych napisów. Kiedyś miałam ta stronę ale zapodziało sie razem ze starym komputerem i już nie chciało mi się szukać.
    Dzięki.

  2. Świetny program. Nie wiem czy takiego używa moja synowa, ale też pięknie haftuje. Zresztą jej ślubny portret chyba widziałaś na forum Konfraterni.

    • Widziałam, pamietam go doskonale, Twoja synowa przepieknie to zrobiła. 😀
      Żaluję tylko, że nie mam lepszego wzroku, pewnie szybciej by mi to szło, a tak – guzdrzę sie pod specjalna lampa powiększającą.
      Alw w końcu nie o ilość chodzi, prawda? 😉

Skomentuj

