Najpiękniejszy sklep na świecie   23 comments


Wróciwszy wczoraj szczęśliwie z podróży, spieszę Wam coś opowiedzieć i pokazać. Nie bez kozery użyłam słowa „szczęśliwie”. Cel naszej podróży leży po przeciwnej stronie Bałtyku, toteż trzeba było przepłynąć nasze morze ukochane. I nic takiego by to nie było, gdyby nie wczorajszy powrót. Jaka pogoda była w północnych Niemczech i jaka wichura na Bałtyku – chyba nie muszę opowiadać… Wykołysało nas porządnie, potem trzeba było uważać, żeby z drogi samochodu nie zdmuchnęło, na szczęście Pan Mąż jest doskonałym kierowcą i dowiózł nas szczęśliwie do domu.😀

A Was chcę dzisiaj zaprosić do najpiękniejszego sklepu, jaki znam. Ilekroć jesteśmy w tamtych okolicach, nie odmawiamy sobie wejścia i pozostania tam przez dłuższy czas. Sklep jest czymś w rodzaju… najpiękniejszego GS-u i Cepelii na świecie!

Jeśli będziecie w Niemczech na Rugii, to warto pojechać na południowe krańce tej wyspy, nieco na północ od Stralsundu, do miejscowości Rambin. Sklep jest wspaniały! Towary pochodzą od okolicznych rolników, albo rolnicy je hodują, albo je wytwarzają. Czego tam nie ma! Swojskie wędliny, chlebki, bułeczki, soki i dżemy, a nade wszystko alkohole regionalne. Można kupić buteleczkę likieru, wina czy nalewki, a można też nabyć pustą buteleczkę i napełnić ją wedle uznania ze specjalnych butelek z kranikami.

Jednak najważniejsza częśc sklepu dla mnie to ta, która znajduje się na piętrze. Nie będę Wam wiele o niej opowiadała, po prostu pokażę ją Wam. W sklepie już mnóstwo dekoracji i towarów świątecznych, widać staranność i wielką uważność w opracowywaniu wyglądu tego wnętrza i w doborze oferowanych towarów. Na pewno wiele osób będzie zachwyconych, tak jak i ja jestem zawsze, kiedy tu przyjeżdżam.

Po obejściu piętra i dokonaniu z trudem wybranych zakupów idziemy na kawę do przynależącej do sklepu kawiarni, gdzie można spróbować wszystkich tych pyszności, będących w sklepie. Jeszcze tylko mała kawa i w drogę, dalej.

Ale i tak następnym razem znowu tutaj przyjedziemy!

To wspaniały sklep,  do którego na pewno jeszcze nieraz wrócę.

Posted 2 Marzec 2010 by podsosnami in Dookoła naszego kawałka świata

Tagged with ,

23 responses to “Najpiękniejszy sklep na świecie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jany Jujek! Kto by mnie tam wpuścił z workiem pieniędzy?!!!!!

  2. Pozdrawiam serdecznie. Ostatnio troche byłem przepracowany i zaniedbałem kontakty. Powiem szczerze, jak na spowiedzi:fantastyczny sklep i w ogóle cała wycieczka, ale najbardziej w tym sklepie podobają mi się towary w butelkach.

    • Zeljcia – ja bym wpuściła, koniecznie razem ze mną…😉
      Zdzisiu, ja wiedziałam, że te flaszeczki się Tobie spodobają!😆 A dodam, że to, co widać, to nawet nie 1/4 całości sklepowych zasobów, wybór mają ogromny!😀

  3. kurde , w Niemczech pełno jest takich sklepów …niestety daleko ode mnie😦
    prawka nie posiadam, a Bogdan nienawidzi się nudzić
    właściciel musiałby mu puścić wyścig Formuły1 heheeh ..miałabym sporo czasu🙂
    mnie najbardziej podobają sie koszyki ( no tak , wiesz ,że jestem koszykomaniaczka) i…”łowiecki”😉
    o innych cudach nie mówię ….
    u nas wieje tak od soboty , teraz się trochę już uspokoiło

  4. Gosia – a weźże ze sobą laptopka, jakąś płytkę z fajnym filmem😉 i niech chłopak ogląda!😆 Albo posadź go w kawiarni i niech degustuje sklepowe przysmaki, też przyjemne zajęcie. No mówię Ci, sklep wielki jak stodoła ogromna, a piękny jak wycieczka na Karaiby w listopadzie!😀

  5. nie ma szans Anetko
    niedawno byliśmy na zakupach
    w okolicy był mój ulubiony sklep „murzyński”😉
    mają tam mnóstwo ciekawych (dla mnie ) pierdółek …niedrogich
    przeszliśmy obok dwóch pierwszych półek ….a on wyskakuje z tekstem : ” chciałaś serduszka jakieś , prawda? chodż , taaam są ” i dawaj ! ciągnie mnie na skróty do nich
    wybrałam i….znowu na skróty ..do kasy
    nieeee …w życiu już z nim tam nie pójdę hhaha

  6. Po prostu bajka…….no po prostu bajka.
    ja bym tam kilka dni mogła spędzić.
    pozdrowionka,
    Asia.

  7. Melduję, że znowu w sklepie byłam😉

  8. Jak ja lubię takie sklepy. Mam tylko jeden problem- nie mogę się zdecydować co kupić, to kusi i tamto nęci…😉

    • Aaaaa, no właśnie, żeby człowiek, jak to Żelka mówi, miał worek pieniędzy, to by chyba wszystko kupił.😆
      Asiu – w Twoim sklepie na pewno będzie bardzo podobnie!😀

  9. Proszę napisać w jakimś sklepie Asi i gdzie ma być ten sklep i czy bedzie sprzedaż internetowa???????

  10. to prawdziwy raj na ziemi, chciałbym tam pracować,bo na zakupy chyba mnie nie stać

  11. … również „łażę” do podobnego🙂
    … tylko pomiędzy innymi półkami😉
    http://www.worldmarket.com/home/index.jsp

    pozdrówenka

  12. To ja czekam na ten sklep Asi, bo do tego Twojego mi za daleko.

  13. O Matulu kochana, może lepiej,że mnie tam nie było, bo chyba nigdy bym nie wyszła! Cuda normalnie!

  14. Fajny ten sklep, Depsiu🙂
    Jak przyjedziesz następnym razem do nas z Soltysem to koniecznie muszę cię zabrać na „drugą stronę” Odry – podobny sklep jest obok nas w starym spichlerzu … tylko czasem wykańcza mnie cenowo nieco …😦
    pozdrowienia!

    • No to mnie tym bardziej wykończy cenowo, hehe… Na oglądanie możemy się wybrać, a jakże, ale najpierw na Ciebie wiosną czekam…😉 Pokoje same się nie zrobią, bez Ciebie ciężko będzie…😳😀

  15. O matko i córko! Chciałoby się pojechać i zaszaleć, oj chciało by się. Tylko ten remont nareszcie musimy skończyć i jazda na zakupy i na wycieczkę!

Skomentuj

