Teczka Domu Pod Sosnami   8 comments


Już od dłuższego czasu chodziła za mną myśl, aby zrobić sobie coś niepowtarzalnego, czego będę mogła używać w miarę często. Myślałam – aż wymyśliłam. Dość często jestem zapraszana na różnego rodzaju spotkania, konferencje i tego typu „imprezy”, sama też organizuję zebrania i spotkania naszego stowarzyszenia, więc często potrzebne mi są teczki do różnych papierów spotkaniowo-konferencyjnych. Taką właśnie teczkę konferencyjną postanowiłam sobie zrobić.😎
Najpierw wyhaftowałam drobniutkimi krzyżykami na szarym płótnie nasze logo agroturystyczne. Wzór logotypu wygenerowałam za pomocą programu Haft Krzyżykowy 3.o. Po wyhaftowaniu wzoru wystarczyło zasiąść do ukochanego Singera 221 i po prostu uszyć taką teczkę, dodawszy jej jeszcze absolutnie niezbędne kieszonki i schowki na wizytówki, ulotki, długopisy i temu podobne nieważne rzeczy.😉
Tak więc mam teraz teczkę, której z niczyją już nigdy nie pomylę!😀

Posted 6 Marzec 2010 by podsosnami in Kreatywnie, Mój kawałek świata

Tagged with

8 responses to “Teczka Domu Pod Sosnami

Subscribe to comments with RSS.

  1. No to się zacznie😮
    … straszenie teczkami (w teczkach oczywiście kolekcja „haków”)😀 😉

    pozdróweńka

  2. Fajnaaa!
    A ja szyć nie umiem. A podobają mi sie te różne uszyte ozdóbki typu, gęsi, ptaszki, liteki, zabawki…
    Na teczkę bym nawet nie wpadła.
    No nic, podziwiać będę u innych.

  3. Gratuluję talentu Anetko. Przydałby mi się taki zdolny introligator. Mam 26-cio tomowe wydanie dzieł wszystkich A. Dumasa z 1896 r., które wartoby tak fajnie oprawić, bo okładki już niezle poszarzałe. Pozdrawiam.

    • Oj, Zdzisiu, takiego dzieła to ja bym się nie podjęła oprawiać – bałabym się, że zepsuję coś cennego,😉
      Zeljcia, no to w takim razie jest chociaż jedna jedyna rzecz. którą ja umiem, a Ty nie, bo wszystkie inne piękne rzeczy to Ty robisz, a nie ja.😀
      Dziękuję za miłe słowa, to zawsze tak przyjemnie, jak ktoś pochwali!😀

  4. Dla mnie majstersztyk🙂
    gratulki Depsiu!

  5. Pięęękna. Już kombinuję do czego mnie jest taka teczk potrzebna.
    A nawet jak nie znajdę zastosowania to sobie taką zrobię.
    Tak po prostu, dla „miecia”;)

    • Maxi, kochana, nawet na dokumenty domowe albo jakies damskie wycinki gazetowe – taka teczka zawsze się przyda!😀
      Będzie mi bardzo miło, jeżeli sobie tez podobną zrobisz, a potem pokażesz!😉😀

Skomentuj

