Mam, mam!!! Znalazłam!!!   6 comments


Wiosnę znalazłam w naszym ogrodzie, hurra!!!😀 Już musi przyjść, już widać, że się zbliża!!! Zobaczcie sami, dzisiaj w ogrodzie:

No stoi już za rogiem i tylko patrzy, gdzie tu przysiąść!!!😀😎

Posted 10 Marzec 2010 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , ,

6 responses to “Mam, mam!!! Znalazłam!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ale Ci zazdroszczę. U nas kurna śniegu jeszcze po pachy a jedyne co wylazło to lampy ogrodowe. Jak ja nie lubię białego, wrrr….
    Buziaczki

  2. W naszym ogrodzie dopiero bardzo, bardzo nieśmiało pierwsze przebisniegi wychodzą. Dobrze, że dziś przynajmniej słońce świeci!

  3. U mnie jeszcze dwa dni temu napadało sporo śniegu, ale już stopniał i też zauważyłem pierwsze fiołki, krokusy i żonkile. Tulipany dopiero wypuszczają pędy. A w górach sezon narciarski w pełni i tak będzie aż do końca maja.

Skomentuj

