Zaklinanie wiosny   4 comments


Bardzo już tęsknimy wszyscy za wiosną. Przypomniało mi się, jaka piękna wiosna jest w Parku Mużakowskim w niedalekiej od nas Łęknicy. Park, jak już kiedyś pisałam, jest wciągnięty na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, dbają o niego i Polacy i Niemcy, bo park jest transgraniczny.

Postanowiłam pokazać Wam dzisiaj wiosnę w Parku Mużakowskim, zarejestrowaną podczas jednego spaceru.

Spójrzcie sami, jak tam pięknie…

Już niedługo, już za chwileczkę – znowu tak będzie. 😎

4 responses to “Zaklinanie wiosny

Subscribe to comments with RSS.

  1. O mój Boże, jak pięknie! Uwielbiam parki i ogrody. W każdym mieście biegnę obejrzeć i obfotografować parki, potrafię czasem zatrzymać samochód i ” wprosić się” do mijanego ogrodu, bo jest tak piękny, że nie można mu się oprzeć. To nałóg. Nieprzezwyciężalny. Dzięki za tę frajdę!

    • Bardzo lubie ten park, a jeśli Ty, Tess, tak lubisz parki i ogrody, to zajrzyj jeszcze TUTAJ. Mam nadzieję, że da Ci to trochę radości przedwiosennej, bo u nas jest prawdziwa kraina parków i ogrodów. Jak kiedyś będzie po drodze – zapraszam! 😉

  2. Ale chyba te fotki nie są z tego roku? Na taką zieleń chyba jeszcze za wcześnie.

Skomentuj

