Wyklejanki – wcale nie na jajkach   6 komentarzy


Chciałam zrobić sobie jakiś decoupage, ale nie potrafię. Wychodzą mi moje własne zwykłe wyklejanki, wcale nie gustowne i wysmakowane, tylko bardzo proste , ale za to moje własne. Ostatnie kilka dni poświęciłam na dokończenie pudełka na herbaty różnorakie, które wyszło takie:

Nieco wcześniej wykleiłam sobie butelkę, na której postanowiłam uczyć się takiego wyklejania, więc proszę o łagodny wyrok… 😉  😆

A wczoraj wykleiłam sobie półkę, z której jestem najbardziej zadowolona.

Bardzo stara, jeszcze przedwojenna poniemiecka półeczka wisiała w stodolnej kuchni i wyglądała sobie tak:

Chciałam ją zmienić, ale nie odrestaurowywać. Nie przycinałam i nie wymieniałam niczego, nie szpachlowałam dziurek po dawnych lokatorach ani nie robiłam niczego podobnego. Półeczkę po prostu dobrze umyłam, pomalowałam i wykleiłam. Teraz wygląda tak:

Ponieważ obrazki sobie sama wyszukałam w internecie i potem je drukował na górze mój synuś kochany, to zadowolenie z osiągniętego efektu jest tym większe.  😀

Półeczka ma swój charakter, swoje dziurki i zadziory, ale jest także nasza – bo przyozdobiona przeze mnie.

Teraz będę mogła zabrać się spokojnie za dekoracje wielkanocne. 😉

Posted 21 marca 2010 by podsosnami in Kreatywnie, Mój kawałek świata

6 responses to “Wyklejanki – wcale nie na jajkach

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anetko, pieknie Ci to wyszło i ładnie do Twojego domku pasuje.
    Piekne wzory! Drukowałaś wszystkie? Jeśli tak, to gratuluje!!! Buziaki od nas!

  2. Ślicznie wyszło! Zdolna bestyjka z Ciebie, zdolna! Pozdrawiamy wiosennie!

  3. Najbardziej mi się podoba owocowa półeczka:)

  4. No właśnie, całkiem tak jak mnie, chociaż butelka też nie jest taka zła… 😆 😉

Skomentuj

