Różowa lampa   17 Komentarzy


Zainspirowała mnie Elisse wczoraj swoją opowieścią o ulubionej lampie. Mam i ja taką swoją ulubioną lampę.

Różowa lampa porcelanowa jest prezentem od mojej Mamy, przyjechała do nas z bardzo daleka. Bardzo ją jednak lubię i jest to miłość od pierwszego wejrzenia! Duża, porcelanowa, ozdobiona różyczkami z porcelany – jest po prostu piękna, kocham ją!

Stoi w naszej sypialni i cieszy się towarzystwem francuskiej pasterki o alabastrowej cerze.  Obie odbijają się w lustrze i za to lubię je jeszcze bardziej – bo są podwójne! 😀

Zapraszam i innych do pokazania swoich ulubionych przedmiotów – Zeljkę, Tess, Asię Malczewską. Pokażcie, co lubicie najbardziej!

Posted 18 Maj 2010 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with ,

17 responses to “Różowa lampa

Subscribe to comments with RSS.

  1. No to będę teraz dumać i szperać po domu, haha. Bo ja, kurka wodna, nie mam swojego ulubionego przedmiotu. :-0
    Ew. może kominek? A tak? Nie wiem. Muszę podumać. 🙂
    Ale mnie zaskoczyłaś tym „ulubionym przedmiotem”.

    kajka/Żelka
  2. Aha, zapomniałam napisać, że pięknosci wkleiłaś. 🙂

    kajka/Żelka
    • To może czasem być coś zupełnie malutkiego – maskotka, albo poduszka albo jakiś aniołek…? Może coś Stefkowego? Podumaj i opowiedz o tym! 😀

  3. Ło matko! Ja mam za dużo tych przedmiotów 😛 !!!
    Co rusz to przywlekam coś od ludzi i zaśmiecam chałupkę …
    Ale twoja lampa piękna jest! i pastereczka do niej pasuje jak znalazł … widzę też fajną ampułkę na perfumy z atomizerem jak się patrzy …. 🙂 Przede mną nic się nie ukryje … czekaj tylko aż przyjadę, hihi 🙂
    Buziaki!

    • No ja czekam, aż przyjedziesz, czekam… 😉 A opisać możesz coś z tych licznych skarbów, już ja wiem, ile u Ciebie tych cudeniek stoi. Może coś od babci Marianny…? 😀

  4. … tiaaaa … a mnie to tutaj celowo pominięto w zaproszeniu do ulubionych przedmiotów 🙂 😉
    Anetce wiadomo, że zobaczylibyście: noże, tasaki, sztucer i być może jakieś gary 😀 😉
    z pozdróweczkami i buziaczkami dla Wszystkich posiadaczy „ulubionych” 🙂

    • No nie mogę, celowo pominięto! Ech, Ty… Ja po prostu wiem, że Ty zapracowany człowiek jesteś i rzadko na blogu się udzielasz. Ale tai wpis w Twoim wykonaniu zobaczyłabym z przyjemnością – może to byłby samolot? Może motocykl? A Może zupełnie coś innego, czym być mnie kompletnie zaskoczył?
      Jak tylko masz czas – napisz, pliiiiiiiissss!!! 😀

  5. … no dobra 🙂 … spróbuję Cię zaskoczyć 😉
    Jedną z moich ulubionych rzeczy jest … drewniana skrzyneczka

    … oczywiście wraz z zawartością (już niestety trochę przetyrzebioną) ;(

    😀

    • Łeee, przecie ja wiem, że Ty cygara bardzo lubisz! 😛
      Już myślałam, że tam może jakie listy żonine panieńskie, pełne żaru, pożółkłe nieco… 😉
      Skrzyneczka za to bardzo piękna, bardzo lubię taki kolor i rysunek drewna. 😀
      A co ona tam ma za mierniki? Wilgotności? I coś jeszcze? Opowiadaj!

  6. Woda z gliceryną służy własnie do utrzymana właściwej wilgotności (stosunek gliceryny do wody wynosi 5:100) 🙂
    buziaczki
    ps – zamierzasz jarać cygara 🙂 😉

    • Zaraz tam „jarać”. 😆
      To juz zapytać nie można? 😀

      • … tylko zapytać ? 😦
        … a już, już … wiele sławnych kobiet „jara” cygarka 🙂 … a może jednak zechcesz dołączyć do znakomitego Grona ? 😉
        … „jaranie” cygar u facetów, to raczej nic niezwykłego 🙂
        buziaczki

      • Oooo, z takim trudem rzuciłam papierosy, że absolutnie – nie ma mowy! 😆
        Ja uzależniona od nikotyny jestem, mnie nie wolno! 😛

  7. Ja papierosy rzuciłem całe pokolenie temu, Cygara smoktałem rzadko, natomiast fajki paliłem do niedawna( jakieś 7 lat temu) i do dzis posiadam kolekcję fajek, które czasem „ssam” okazyjnie choć bez tytoniu.

  8. Depeś zrobiłam już, możesz zerknąć i chyba już komentować. Buźka.

Skomentuj

