Nagród ciąg dalszy!   10 comments


No i proszę – ledwie pomyslałam o nagrodzie, a już dostałam nagrodę! 😀

Moja Zeljka/Kajka kochana przyznała mi nagrodę:

Zasady przekazywania tego wyróżnienia są następujące:
1. Zapisz zdjęcie, które jest powyżej i umieść je na własnym blogu
2. Przyznaj nagrodę 12 innym bloggerom.
3. Zalinkuj blogi, którym przyznałaś nagrodę.
4. Zostaw komentarz ze stosowną informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach.
5. Podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała ci tę nagrodę.

 

Nie mam aż tylu znajomych blogerek i blogerów, ale spróbuję. 😉

Chciałabym, aby nagroda powędrowała do:

1. Siedliska pod Lipami

2. Szkiełek w kalejdoskopie

3. Drogi do domu

4. Na tarasie

5. Blog Slava

6. Stara Stajnia

7. Smaki życia

8. Wizualizacje wnętrz

Niewiele jest tych moich ulubionych blogów, jak widzicie, ale tym są cenniejsze i ważniejsze dla mnie.

Wszystkim poiszącym wymienione blogi chcę w ten sposób podzięować za inspirowanie, rozśmieszanie, wspieranie, świata pokazywanie i dobre nastawianie. DZIĘKUJĘ!!! 😀

 

 

Posted 12 Październik 2010 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with

10 responses to “Nagród ciąg dalszy!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ślicznie dziękuję za przyznanie nagrody, ogromnie mi miło, pozdrawiam serdecznie :))

  2. Ja również dziękuję! Bardzo, bardzo, bardzo! 🙂
    Przytulam Cię mocno (tzn. rzucam się na szyję z podziękowaniami 😉 )

  3. Aniu kochana, to ja Ci dziękuję, za to, że jesteś. 😉

  4. Dziękuję serdecznie.

  5. Łooo, a ja nawet nie zajrzałam tutaj, tylko popędziłam do Ciebie, żeby Cię namawiać do zaglądania tutaj. 😳
    Cieszę się, że już zajrzałaś! 😀

  6. Dziękuję serdecznie za miłe wyróżnienie:)

  7. Jak miło, że już jesteś.
    Cieszę się, że sezon był udany.
    A grzyb !!! cudniasty, ale piękność, no i ten kosz z brzoskwinkami.
    Te owoce nie chcą się w naszym ogrodzie „zadomowić”, mrozy a potem wiosenne przymrozki czynią spustoszenie. Zazdroszcze takich zbiorów.
    pozdrawiam

    • Ooo, Mireczka, cześć, kochana! 😀
      Ja to się cieszę, że i Ty jesteś!
      Zbieram sie do nowego wpisu ciągle, ale mój net teraz tak „chodzi”, że nie pozwala nawet na wrzucenie zdjęć na bloga! 👿
      Ale i tak będę się starała. 😉

Skomentuj

