Zima jest fantastyczna!   17 comments


Będę bronić tego, jak reduty. Żadna, absolutnie żadna pora roku nie przyobleka otaczającego nas świata w tak cudowne szaty. Ani wiosną, ani latem widok nawet szarej, miejskiej, zaniedbanej ulicy nie może wywołać w nas takiego zachwytu jak zimą, kiedy wszystko lśni bielą, skrzy się w słońcu, a w powietrzu chłód i rześkość.

W domu przygotowania przedświąteczne idą pełną parą. Planuje się menu, szykuje się już wędliny domowe, zaczęły się przedświąteczne porządki i przygotowania dekoracji. A w niedzielę – w niedzielę na spacer! Do lasu, gdzie tak pięknie o każdej porze roku, ale zima ma tutaj szczególne prawa.  Nadmiar słów nie jest potrzebny – zapraszam na spacer w lubuskie lasy, ogromne, wspaniałe, piękne, pełne tajemniczego czaru.

Posted 8 Grudzień 2010 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , ,

17 responses to “Zima jest fantastyczna!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Przepiękne zdjęcia!
    A ludzie mówią, że Pan Bóg wygnał człowieka z raju.
    Nie zgadzam się!!!!

  2. Masz rację, Zeljko – czasami ludzie chyba nie widzą tego, że wciąż w raju są! Buziaki, kochana!😀

  3. Dziękuję Ci Depesiu ogromnie za te zdjęcia! Wniosły tak bardzo potrzebny mi spokój i uśmiech w mój potargany i bardzo trudny dzień.
    Bardzo Ci dziękuję, bardzo mi pomogłaś…

    PS. U nas nie jest tak pięknie, zima coś nam skąpi śniegu jak na razie😉

  4. Jeśli dzięki tym fotkom Twój uśmiech się pojawił, to ja bardzo się cieszę i dziękuję Ci, Aniu!😀
    Buziaki ślę i przytulam, jutro będzie lepiej.😉

  5. Witam
    I ja podpisuję się pod Twoimi zachwytami nad zimą.
    Bardzo mi ta pora roku odpowiada, może dlatego,że nie musimy z mężem codziennie korzystać z autka i zaspy nam nie straszne.
    Dwa pierwsze zdjęcia rewelacyjne.
    Wpis o aniołach cudny.
    Pozdrawiam

  6. DePeSiu, Ty to potrafisz tak te zdjęcia zrobić, tak je pokazać i opisać, że wszystko się może spodobać;). Bajkowa ta zimowa sceneria, biało, miękko, pięknie i aż czuję jak zimno:))))
    Pozdrawiam cieplutko

  7. … tiaaaaaaaa … „fantastyczna” to ta zima jest u Ciebie🙂
    … u mnie „zmarniał” bananowiec i papaja😦

  8. Powszechnie znana jest Twoja niechęć, Pawełku, do zimna!😆
    Ale bananowca i papai szkooooda…😦
    Mirka, Kasia – dziękuję, kochane, pozdrawiam serdecznie!😀

  9. Przez takie zaspy mogłabym się przedzierać. Twoje zdjęcia trochę ujarzmiają wspomnienia o 20-sto stopniowym mrozie sprzed tygodnia:)

  10. Ha, ma taki mróz też swoje plusy, np. ma się wieeeeelką darmową zamrażarkę!😆😉

  11. dzisiaj trafiłam do Ciebie i przeczytałam wszystko do końca-gratulacje -pieknie mieszkacie:)zostaję na dłużej

  12. Zima … co pół godzinki wychodzę poszuflować łopatą, wracam do domu, suszę się i … wychodzę z domu poszuflować łopatą … :)))) strasznie lubię szuflować, naprawdę ale mogę prosić o dłuższe przerwy między szuflowaniem ? :))))))

    a tak w ogóle to jest super …🙂
    buziaki!

    • Ooo, Asia! Kochana, niby się nie znasz, a jakiś śnieg u siebie zrobiłaś i mój biedny lapek nie jest w stanie wczytać Twojego bloga z tym śniegiem, w żaden sposób! Ja poproszę o informację wiosną, kiedy przestanie u Ciebie padać śnieg, to może się jakoś przedrę do Ciebie.😉

  13. Piękna na Twoja zima! Może to nie najwspanialsza pora roku, ale na pewno niepowtarzalna i nie mogłabym żyć w kraju, gdzie nie ma zimy(albo lata:))

  14. Wszystko musi być – każda pora roku. Tylko wkurza mnie, jak ludzie bez sensu na zimę narzekają.😆

  15. Zima w lesie jest cudna, troszke kłopotliwa dla kierowców, ale co tam dla takich uroków można się pomęczyć.
    Pozdrawiam i życzę wielu jeszcze pomysłów na upiększanie domu pod sosnami.

Skomentuj

