Świąteczne życzenia   8 comments


W domu już zupełnie świątecznie. Królują błyskotki kolorowe, świecące, mikołajki, serwetki, gałązki, obrusiki.

Uwielbiam najbardziej kiczowate święta, jakie mogą być! Powinny być czerwone, zielone, granatowe, pełne figurynek mikołajowych, światełek, błyskotek, czerwonych świeczników i złotych kokardek! ;))

No to mam takie właśnie święta.

Jeszcze bieganie z niektórymi ozdobami, jeszcze przenoszenie, dopasowywanie, ustawianie… W kuchni prawie gotowe.

Najpiękniejsze miejsce to to, w którym pysznią się prezenty od Ludzi serdecznych, znajomych, przyjaciół, czasem znanych tylko z wirtualnego świata. Pod choinką siedzi więc prześliczna anielica długonoga, pilnując ognia w kominku. Razem z nią inna pani – wspaniała Hiacynta Bukietowa z odwieczną ściereczką w ręku, pulchniutka, w koczku – przecudna! Kto oglądał serial „Co ludzie powiedzą”, musi się na jej widok uśmiechnąć! Anielica jest – oczywiście! – darem od Anioła, czyli od Miki, Stefkowej Mamy, o której pisałam w poście o aniołach wśród nas. Rozczulająca Hiacynta Bukietowa to dar od Amonite, wspaniałej, serdecznej dziewczyny, znanej mi tylko z forum Muratora. Dar ten był dla mnie zupełnie niespodziewany, a przemiły!!! Amonisiu, DZIĘKUJĘ!!! Przy obu pannach pyszni sie wspaniała bombka świąteczna, także od Miki.  I jeszcze dar serca, także od Miki, który zawisł na adwentowym kalendarzu:

A oto obie panie wraz z bombką w miejscu najwłaściwszym, czyli pod choinką:

W tym roku uszyłam też ozdóbki świąteczne leżąc w łóżku, przy pomocy mojego ukochanego Singera. Oto efekty mojej pracy, poduszeczka świąteczna i lawendowy woreczek zapachowy, napełniony lawendą z naszego ogrodu:

I ukochana szopka moja, samodzielnie przez synka wykonana, kiedy jeszcze ledwie 12-letnim dziecięciem był…

Jeszcze tylko stroik na stół…

Wiszą już haftowane obrazki świąteczne.

KOCHANI – RADOSNYCH, ZDROWYCH, RODZINNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH TU ZAGLĄDAJĄCYCH!!!

Posted 21 Grudzień 2010 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , , , ,

8 responses to “Świąteczne życzenia

Subscribe to comments with RSS.

  1. Najważniejsze, że Tobie się podoba! Ja wyznaję taką zasadę od lat i co najważniejsze – stosuję ją 🙂
    Piękne prezenty dostałaś kochana, a szopka – z podziwu wyjść nie mogę, że dał radę taką wykonać w takim wieku wyrostkowym 🙂
    Ściskam Cię wirtualnie, ale życzenia to później Ci złożę 🙂 Jeszcze poczekam chwileczkę …
    buziale!

  2. Widać, że tyle ciepła ile masz w sobie, tyle dostajesz od ludzi i tyle wkładasz w Wasz dom.
    Dziękuję Ci, za to, że jesteś!
    Wesołych Świąt Kochani!

  3. DePeSiu rzeczywiście u Ciebie już czuć i widać Święta. Kolorowo i wesoło, i tak powinno być, bo to radosne Święta!!
    Pozdrawiam ciepło:)

  4. Śliczny ten Twój świąteczny dom i nawet na odległość pachnie Świętami. Miałem ostatnio wiele kłopotów zdrowotnych ( już jest w miarę w porządku) i poważną awarię komputera. Straciłem wszystkie adresy e-mail, więc tutaj życzę Tobie i Twojej rodzinie Wesołych Świąt Bożego Narodzenia o raz samych sukcesów i codziennych radości w Nowym Roku.

    PS. Pokornie proszę o Twój adres e-mail ( jeśli nie masz nic przeciwko)

  5. Depesiu Kochana!
    Cudne te Święta u Ciebie 🙂
    Ja niestety mocno niedysponowana jestem, więc tak króciutko tylko życzę Ci, żeby te Święta były magiczne, takie jak tylko sobie wymarzysz! A nowy rok niech będzie dla nas wszystkich zdecydowanie lepszy niż ten mijający!
    Buziaki!!

    PS. Pigwo! Jak miło Cię widzieć 🙂

  6. A ja lubię ten mocny, soczysty odcień czerwieni, czy użyty w kiczu, czy też w niebanalnych pracach. Zawsze jest blaskomiotny i świetnie to pokazałaś!

  7. oderwałem się na chwilę od garów to i zajrzeć mogę „tu i ówdzie”
    🙂
    … Wszystkiego Świątecznego i Noworocznego
    🙂

  8. Sliczne te cudeńka, zycze wiele zdrówka w nowym roku.

Skomentuj

