Poduchy i woreczki   19 comments


Powoli myślę już o nowym sezonie agroturystycznym. Już rezerwują miejsca na lato pierwsi Goście, chciałabym, żeby przyjechali w miejsce przytulne i pełne ładnych i pomysłowych przydasi. Ostatnio usiadłam więc do haftowania, potem do Singera ukochanego i powstała seria: poducha i woreczki.
Wy też w podróży trzymacie bieliznę w jakiejś reklamówce? Moje znajome i koleżanki często tak robią. Uszyłam więc dwa woreczki, służące do pakowania bielizny na podróż. Oba mają napisy, więc wiadomo gdzie co się kryje, co nosić, a co prać.😉 Powstał też trzeci woreczek, mały – może służyć jako miejsce przechowywania drobnej biżuterii, ozdób i gumek do włosów albo jako woreczek zapachowy, jak kto lubi.

Kiedy wybieram zdjęcia do tego wpisu, stoi nade mną mój Anioł, Pan Mąż. Kręci nosem: „Jakieś nie takie te obrazki. Poduszki widać pod dziwnym kątem. Nie mozna ich jakoś lepiej ułożyć??? ” No to ja lodowato: IDŹ, ZRÓB LEPSZE ZDJĘCIA. A on radośnie: „Nie czuję tego!”

Wobec powyższego pokazuję poduchy, które widać pod dziwnym kątem i które szyłam już jakiś czas temu.

No i tak to sobie szyję od jakiegoś czasu. Jest tego trochę więcej, więc obiecuję pokazać w następnych postach.  Miłego niedzielnego wieczoru wszystkim życzę!

 

Posted 30 Styczeń 2011 by podsosnami in Kreatywnie

Tagged with , , ,

19 responses to “Poduchy i woreczki

Subscribe to comments with RSS.

  1. Śliczniuchy normalnie!!! Jak ja Ci formalnie zazdroszczę umiejętności szycia … ech ….
    Pokulałam się ze śmiechu z Sołtysa :))))
    pozdrawiam niedzielnie, kochani!

  2. Depeś przepiękne to wszystko i bardzo pomysłowe!!!

    • Dziękuję, cieszę się, że się Wam podoba.😀
      Asiu, szycie to naprawdę nic strasznego, Ty potrafisz dużo trudniejsze rzeczy.😉
      Poza tym – ja nie potrafię szyć, ja tylko potrafię trochę krzywo zszywać.😳

  3. Poduchy przesliczne a najbardziej podoba mi się poducha pt „hmm” – pomysł przedni.Pozdrowienia.
    Tak mialo być.

  4. Poduchy przepiękne.
    Mi najbardziej spodobała się ta na przydasie🙂
    Kiedy Ty Kobieto masz na to czas !
    Ale byłoby nudno bez tych naszych mężów🙂

    Pozdrawiam

  5. Fiu, fiu…..na dodatek masz zdolne łapki……tyle dobrego w jednej osobie to już lekka przesada😉
    Fajniutkie te woreczki, przy tym na hmmm padłam ze smiechu….poduszki pomysłowe, goście na pewno docenią to🙂
    Qrcze, że też ja mam taaaakie lewe ręce do wszelkich robótek.

    • Mamo Asi – dziękuję, to bardzo miło, że zostawiasz komentarze u mnie!😀
      Mirka – no właśnie teraz mam czas, potem nie będzie go ani chwili.😉
      Rynka – słowo daje, nie przesadzaj, ze mnie nie jest taki znowu anioł, to raczej mój ślubny taki kochaniuśki…😀
      I cieszę się, że wszystkim się spodobał woreczek na hmmm!😆

  6. Woreczki na bieliznę bardzo pomysłowe i prześliczne, mówię stop reklamówkom , a jak miło zrobić tui, tuli do podusi jak Franio do misiaczka.

  7. Różowy górą;) Podoba mi się ten zestaw, a najbardziej woreczki z haftowanymi napisami – cuco! Napis „hmm…” jest świetny – chyba odgapię, bo właśnie poddałaś mi pomysł na prezent dla przyjaciółki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

  8. Przepraszam, mialo być oczywiście CUDO w odniesieniu do zestawu;)

  9. Dziewczynki – dziękuję, ogromnie się cieszę, że kogoś to inspiruje! Sunsette – zapraszam częściej, miło, że jesteś!😀

  10. Świetne to wszystko!🙂
    W kupie strasznie różowe, ale każde z osobna rewelacyjne😉 No i nie będę oryginalna – to „hmmm” CUDNE!!🙂

    Buziaki wielkie!

  11. No co poradzę? Lubię różowy!😆
    Dla wszystkich jest synonimem kiczu, a ja… lubię.
    Zwłaszcza takie słodkie paski albo kratki!😎

  12. Prze-pięk-ne!

  13. Śliczne. Wszystkie prace pomysłowe i cudne. Zdjęcia też.
    DePeSiu, zdolna kobieto czy jest coś czego nie umiesz robić?
    Pozdrawiam cieplutko:)

  14. Jak oglądam te cudeńka, to coraz większą mam ochotę na kupno maszyny do szycia:) Śliczne to wszystko.

  15. Niemożliwa jesteś. Nie dosyć, że utalentowana, to i skromna
    Pozdrawiam:)

Skomentuj

