Gorąca prośba do blogerek   14 comments


Dziewczynki, ja już nie wytrzymuję.😦

Jest tak, że nie odwiedzam jakoś wielu blogów, bo mozliwości mojego komórkowego neta są żałosne, musiałabym codziennie cały dzień poświęcić, żeby móc przejrzeć i przeczytać wszystko, co jest interesujące. Z żalem więc ograniczam liczbę odwiedzanych blogów, czasem jeśli zobaczę u kogoś zajawkę interesującego postu, zajrze okazjonalnie do kogoś.

Są jednak takie blogi, od których czytania powstrzymać się nijak nie mogę. Wszystkie są podlinkowane na pasku bocznym. I ja traumę mam niesłychaną – bo na niektórych nie mogę komentować. Jest takich blogów całkiem sporo i mnie jest już straszliwie głupio pisać ciągle albo na forach różnych na PW komentarze, albo mailem słać, a już najtrudniej jest jęczeć, żeby  autorka blogu zmieniła okno komentarzy na takie, które pozwala mi zostawić komentarz pod wpisem.

Czarną rozpacz wzbudza we mnie taki widok:

Widzicie? „Komentarz jako… ” – ta opcja wyboru NIE OTWIERA SIĘ.  :cry:

Żebym nie wiem ile razy odświeżała, żebym nie wiem ile razy i z ilu różnych (czterech!) przeglądarek próbowała – nic z tego.

Bez problemów natomiast zostawiam komentarz w takim oknie:

I dlatego pozwalam sobie gorącą prośbę tutaj wyrazić. Dziewczynki, jeśli nie sprawia Wam to zbyt wiele kłopotów, jeśli możecie i zechcecie – zmieńcie Wasze okno komentarzy, proszę najserdeczniej!!! Sprawicie mi tym wiele radości, a ja obiecuję zawsze z tego nowego okna komentarzy korzystać!!!

No to zdjęcie na poprawę nastroju, z naszej wsi, w lesie zagubionej. To już niedługo będzie, za 3 miesiące!😀

Pozdrawiam serdecznie!

Posted 1 Luty 2011 by podsosnami in Bez kategorii

Tagged with

14 responses to “Gorąca prośba do blogerek

Subscribe to comments with RSS.

  1. to ja mam to „złe okienko” ale nie wiem niestety na razie jak to zmienić, pozdrawiam🙂

    • Oluś, nie tylko Ty, ale Kajka ze Skarbnicy Duszy wie, jak to się instaluje, Jagoda z Magody też na moją prośbę całkiem niedawno to instalowałą.😳

  2. Uff🙂
    Sprawdziłam, u mnie jest ta druga opcja na szczęście🙂

    Buziaki!

  3. Ja czasem też mam kłopoty z pisaniem komentarzy na blogspocie:(

  4. Podpisuję się obydwiema rękami i nogami pod tym apelem!

  5. Kochane, na Waszych blogach trzeba wejść u góry w „projekt”, potem w „ustawienia”, potem w „komentarze” i tam czytać aż dojdzie się do „Miejsce formularza komentarzy” gdzie ustawić na „Okno wyskakujące”.
    Ja dziś zmienię u siebie też „Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy?” na „Nie”, bo mnie wkurza, jak muszę wciąż pisać ten kod.
    Więc jeśli też chceci to możecie tak zrobić, bo wtedy szybciej to wszystko idzie.
    W razie czego, proszę pytać, pomogę dalej…

  6. Te wszystkie kody, piny, hasła to już nie na moją głowę jak mówią w popularnej reklamie. Udało mi się zamieścić komentarz u Żelki 2 razy i koniec, zapomniałam hasła i nie wiem jak go odzyskać, cóż ten wiek tak ma….

    • Jagódko – ale przecie u Żelki nie trzeba hasła.😮
      Wyskakuje okno komentarzy, piszesz, wybierasz nawet Anonimowy i już!
      Chyba, że ja czegoś nie wiem…🙄

  7. Zmieniłam na inne, może teraz będzie ok? Taką mam nadzieję, bo za nic w świecie nie chciałabym się pozbawić Twoich komentarzy:)))
    Uściski:)

  8. Ja już to zrobiłam wcześniej dla ciebie, kochana Depsiu! Widzisz jaka jestem usłuchana?🙂
    Mam nadzieję, że wkrótce coś mi naskrobiesz, właśnie ukończyliśmy tapetowanie biblioteki, jeszcze ostatnie szlify w postaci fotografii i map na ściany i … będę pstrykać foty na bloga🙂
    Buziaki dla wszystkich!

    • No Ty to bardzo jesteś usłuchana, zawsze! :*
      Już mnie zaczyna zazdrość żreć, Ty zawsze jak coś zrobisz, to ja potem tak Cię nienawidzę, że szok!😆
      Niecierpliwie czekam na pościk u Ciebie, Asiu!😀

  9. zaczęłam czytać całkiem nie dawno Twego bloga. Gdzieś tam wpisuje się jego tematyka do tego, o czym ja piszę na swoim, gdzie serdecznie Cię zapraszam🙂

  10. Chętnie zajrzę, tylko adres by się przydał.😉

Skomentuj

