Woreczkowy zawrót głowy   19 comments


Uszyłam znowu woreczki.😆

Komplet podróżny na bieliznę bądż skarpetki i rajstopy, a do tego dwa małe woreczki, mogące służyć na wiele sposobów – do przechowania drobiazgów, zapachowo czy też na kosmetyki w butelkach.

Mam nadzieję, że spodobają się Gościom.😀

Posted 7 Luty 2011 by podsosnami in Kreatywnie

Tagged with

19 responses to “Woreczkowy zawrót głowy

Subscribe to comments with RSS.

  1. No pewnie, że się spodobają! Są piękne – tylko nie mów, że sama wyszyłaś bo mnie coś trafi🙂
    pozdrowienia!

  2. Ekstra!!🙂
    Są świetne, naprawdę!
    Idziesz jak burza, z tym szyciem!😉

  3. Przecież wiesz, że sama!😛

  4. Bardzo ładne. Słodkie po prostu! Buźka!

  5. Samodzielna zmiana okna komentarzy w moim przypadku jest, niestety, niemożliwa – po prostu jestem informatyczna analfabetką ;-))) Poproszę córkę moja najjedyńszą, to może pomoże matce w wolnej chwili…
    A woreczki śliczne!

  6. Jak zwykle cudne.
    Jeszcze trochę i w kompleksy wpadnę, ale i tak będę zaglądać🙂
    pozdrawiam

  7. Świetne! Na pewno już wiem, że zgapię ten pomysł.😀

  8. Bardzo ładne te woreczki i tak starannie wykonane. Hihihi, ale napisy bardziej mi się podobały na poprzednich, hhihihihih
    Pozdrawiam cieplutko:)

  9. Kasia!!! Ja Cię proszę – zmień okno komentarzy na swoim blogu, pliiiisss!!!
    Zeljka Ci powie, na jakie, wszystko jest w moim poprzednim poście i komentarzu Zeljki do niego, pliiiissss!

  10. Woreczki przepiękne, zazdraszczam tych krzyzykowych haftów, niestety nie potrafie tak pieknie krzyzykować.
    Może jescze poćwiczę i mi się uda .

  11. Jaka Ty zdolna jesteś! Bardzo mi się podobają.
    Zamiast zbierać siły przed (wiesz czym) szukasz sobie pracy:)
    Mocno uściskuję!

  12. No i fajne są……
    Szyć nie umiem, haftować też nie (nawet do sedesiku….hihihi) chyba ze mną coś nie tak? A może ja umiem tylko o tym nie wiem????
    Pozdrawiam i czekam na więcej.

    • Magódko – coś człowiek musi, bo się udusi…😆 Sama też nie usiedzisz, więc mnie rozumiesz.😛
      Rynka – Ty na pewno umiesz, tylko nie wiesz. Na pewno!😀

  13. DePeSiu zmieniłam okno komentarzy, spróbuj teraz. Będzie mi bardzo, bardzo miło Cię gościć!!!!!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

  14. Oj, jestem przekonana, że się spodobają. Czy pozwolisz w przyszłości zainspirować się pomysłem?

Skomentuj

