Wzór krzyżykowy na Wielkanoc   8 comments


Opracowałam w ostatnich dniach swój pierwszy wzór haftu krzyżykowego. Ponieważ zaczynamy wszyscy tęsknić za wiosną, to wzorek jest wielkanocny. Jeśli ktoś ma ochotę – proszę się częstować! 😀

Już jakiś czas temu zaczęłam myśleć o haftach świątecznych, wciąż brakuje mi ładnych wzorów wielkanocnych. Zauważyłyście, że wzorów na Boże Narodzenie jest mnóstwo, pełno wszędzie,  piękne jak marzenie, a wielkanocnych – jak na lekarstwo, najczęściej dość prymitywne, a już nieco ładniejszych naprawdę brak. Przekopuję ostatnio net w poszukiwaniu, ale słabe rezultaty mam, a jeśli znajdę jakieś wzory, to są po prostu prymitywne, całkiem jak mój pierwszy w życiu wzorek. Jeśli ktoś ma namiary na jakieś ładniejsze wzory, to wdzięczna będę za linki!

Pogoda nam się skiepściła na zachodzie, więc zmuszeni jesteśmy w domu siedzieć (te wiatry, bleeeee!). Spędzam więc sporo czasu nad kartką papieru, projektując przyszły nowy pokój dla gości, który już się buduje. Jesteśmy na takim etapie, że muszę już teraz zdecydować, gdzie będą gniazdka i jakie, mam też problem w łazienką mały… Dobrze, że jest co robić przynajmniej, zmęczyłam się już tym zimowym siedzeniem w domu. 😆 Szyję więc, haftuję, projektuję i czekam na wiosnę – to już tylko półtora miesiąca!

 

Posted 14 Luty 2011 by podsosnami in Kreatywnie

Tagged with ,

8 responses to “Wzór krzyżykowy na Wielkanoc

Subscribe to comments with RSS.

  1. Świetne! Kurczaczki na pewno kiedyś wyhaftuję. Lubię takie proste wzory, a wbrew pozorom, niełatwo je znaleźć w necie.

  2. Projektuj, projektuj i wzorki, i ten nowy pokój. Kto wie może mi się spodoba;)? Wielkanocne schematy przejrzę wieczorkiem, to coś Ci podeślę, ale nie określę terminu kiedy, bo internet też mam humorzasty.
    Pozdrawiam ciepło:)

  3. No to Kochana, ja poproszę o wzór babskiej bielizny. Coś w stylu shabby. 😉
    A jak Ty to robisz, że sama projektujesz? To jakis program pewnie.
    A pokój będzie na pewno ładny i z kilmatem.
    Rozpędzasz się, nie długo hotel wybudujesz dla gości.
    Dobrze, dobrze, tak trzymać!

  4. Hotelu nie będzie 😆 ale staramy się. 😉
    Wzór oczywiście, że programem, ale i tak trzeba powalczyć samemu trochę, program wszystkiego nie chce zrobić. Przyjadę, to Ci pokażę! 😀
    Bielizna? Że co, że chcesz mieć wyszyte gacie fikuśne? 😮 😆

  5. Wzór bardzo ładny, ale i tak chyba nie potrafię wyhaftować.
    Jeżeli chodzi o te gacie fikuśne to czemu nie?
    Powodzenia w dalszych projektach.

  6. Ja mam tylko gazetkę ze wzorami bożonarodzeniowymi, ale wydaje mi się, że „Haft krzyżykowy” będzie wydany z jakimiś schematami na Wielkanoc.

Skomentuj

