Wielkanocne wzory krzyżykowe – c.d.   9 comments


Spodobało mi się generowanie wzorów krzyżykowych! Nie potrafię jeszcze dopracowywać szczegółowo bardziej rozbudowanych wzorów, ale jeśli komuś sie spodobają – proszę korzystać do woli. Pierwszy wzór bardziej rozbudowany, dla nieco bardziej zaawansowanych hafciarek, pozostałe baaaardzo proste.

Pozdrawiam ciepło!😀

 

Posted 23 Luty 2011 by podsosnami in Kreatywnie

Tagged with ,

9 responses to “Wielkanocne wzory krzyżykowe – c.d.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zerknę za parę dni. Tylko kurczaczek mi się pokazał.
    ładne masz te fotki obok. Gosćie na pewno chwalą.

  2. Ja wiem, Kochana, Ty teraz to masz znowu limit neta.😦
    Poczekam, w końcu to tylko wzorki!😉

  3. No to kiedy robisz wyjazdowy kurs wyszywania krzyżykami ?😛 ja się piszę, bo jako leworęczna z mozołem ledwo umiem przyszyć guzik …🙂
    Buziaki!

  4. Masz jakiś specjalny program do przerabiania, czy sama maziasz po kratkach? Pomysły bomba! Pani kurczaczkowa ostatnia najsłodsza:)

  5. Wszystko widzę! Piękne wzorki!

    • Kasiu, korzystam oczywiście z programu. Za darmo można sobie ściągnąć HaftiX, mam też Haft Krzyżykowy 3.0, kiedyś także dostępny za darmo od autora, nie wiem, jak jest teraz.
      Jak wrzucisz w Google, to na pewno się pokażą!😀
      Zeljcia – dziękuję!

  6. Chętnie bym się też na taki kurs załapała, ale niestety sila wyższa nakazuje mi zostać w domu.
    A tak nawiasem mowiąc to nie wiem czy komukolwiek uda sie nauczyć Asię haftować (ja cos wiem na ten temat)
    Pozdrowienia.

    • Mamo Asi, może udałoby się jednak wszystkim przyjechać, kto wie…? Dawaliśmy radę w trudniejszych przypadkach, słowo harcerza!😉
      Z tym haftem – przecie to proste, na pewno da radę!😀

Skomentuj

