Malarski szał i wiosenne siewy   8 comments


Szał malarski wciąz trwa, a nastąpił z powodu zupełnie niespodziewanego pomysłu na poprawienie i odświeżenie wyglądu pokoi w domku dla gości. Zamarzyło mi się zrobienie tam wnętrza w stylu współczesnych białych wnętrz skandynawskich. Efekt jest taki, że maluję jak w amoku, wyciągając z zakamarków kolejne lampy naftowe albo dzbanki emaliowane i przemalowując je na biało.😆

Ileż jednak można malowac na biało? Niejako „po drodze” powstała więc nowa pokrywa do starej maszyny do szycia. Pomalowałam ją na… nieokreślony dosyć kolor, wyprodukowany przy pomocy czarnego i brązowego kolorantu, dodanego do białej farby.

Teraz pokrywa wygląda jak… pokrywa? słup ogłoszeniowy w wersji mini? atrapa walizki oklejonej nalepkami z różnych miast? No, jakoś tak. Tak wyglądała PRZED:

A tak wygląda PO:

Wiosna już przyszła i nie pozwala zapomnieć o sobie.😀

Trzeba brać się za prace w ogrodzie, wygrabić zeschłe łodygi, zostawione na zimę dla ochrony korzeni przed mrozem. Jeśli ktoś marzy o własnych pomidorach – najwyższy czas je wysiać do skrzynek i doniczek, aby zdążyły do maja wystarczająco urosnąć.  Moje pomidorki już posiane, pięknie powschodziły, teraz będą rosły w siłę na południowym oknie.  Warto przejrzeć zasoby nasion, sprawdzić, czego brakuje, a co jest przeterminowane. Wysiać zioła w doniczki. Śmiało już można siać bazylię, rozmaryn, a z kwiatów złocienie i rudbekie. Trzeba już przygotować nasiona cebuli, grochu (koniecznie w marcu wysiać!), sałaty, można posiać marchewkę i pietruszkę, jeśli ziemia rozmarzła.

Grabie w dłoń!😆

Wiosennie pozdrawiam wszystkich!😀

Posted 12 Marzec 2011 by podsosnami in Kreatywnie, Mój kawałek świata

Tagged with , , , ,

8 responses to “Malarski szał i wiosenne siewy

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rozkręcasz się Ciotka! Brawo! Piekna ta pokrywa!

  2. No – w każdym razie ładnie błyszczy teraz!😆😉

  3. Bardzo jestem ciekawa tego skandynawskiego wyglądu pokoi. Pokaż koniecznie jak skończysz!
    Uściski pracusiu kochany!

  4. Pokrywa teraz wygląda bardziej wesoło, gratuluje pomyslu.
    Pomidorki koktajlowe posiane u Asi (wczoraj ich odwiedzilismy) a w domku posiane astry .
    Też jestem ciekawa skandynawskiego pokoju.

    • Magodo, Mamo Asi – mam nadzieję, że będzie po prostu… biały!😉
      Taki biały, jak współczesne skandynawskie wnętrza, czasem trochę shabby.
      Mam nadzieję!😆

  5. Ach! Tak mieć kawalądek WŁASNEJ ziemi. Z braku ogródka obsadzam parapety. A ponieważ w domu mam tylko…dwa okna, więc wciskam, ile się da:)
    Pomysł na wnętrza świetny! Ja bardzo lubię taki styl, obok tego „ikeowskiego”.

  6. Ciekawa jestem też tego skandynawskiego pokoiku. Ależ Ty kusisz;)! A groch w marcu siejesz prosto do gruntu? Nie zawcześnie jeszcze?
    Pozdrawiam ciepło!

    • Kasiu – groch to TYLKO w marcu! Jesli posiejesz później, to plon będzie mocno obniżony, możesz mi wierzyć! Nawet przysłowie mówi: ‚Kto sieje groch w marcu, zbiera w garncu, kto w maju – zbiera w jaju”. Groch siać należy wyłącznie w marcu, wyłącznie, Kochana! I także pozdrawiam serdecznie!😀

Skomentuj

