Ludzie jak prezenty   8 comments


Czasami jest tak, że coś się nam nie układa. Czasami jest tak, że gdzie się człowiek nie obróci, tam coś się sypie.  Nawet to, co wydawało mi się, że zrobiłam jak najlepiej – zostaje odebrane wręcz odwrotnie. A najgorzej rani nas to, co spotyka nas od ludzi – wydawałoby się – bliskich albo i najbliższych. Wszystkie nasze czyny i intencje odbierane są zupełnie opacznie, troska to natręctwo, zostawienie w spokoju to zlekceważenie, a zrobienie czegokolwiek i tak będzie złe. Znacie taki czas, prawda? W taki czas nawet ciepłe oczy i przytulenie mojego Anioła nie zawsze pomagają.

Ale wtedy – jakimś cudnym zrządzeniem losu – dostajemy prezent. Prezentem zawsze jest Człowiek. Ktoś, kto bez żadnego zupełnie powodu uśmiechnie się do ciebie serdecznie, powie ci, że jesteś fajna, a czasem zrobi dużo więcej.  Gest serdeczności, dobroci i przyjaźni, otrzymany od drugiego Człowieka – czyni cuda.  Świat odzyskuje właściwe rozmiary, a ja odzyskuję wiarę w Człowieka. Tak było właśnie teraz. Jeden telefon, jedna rozmowa – sprawiła, że wrócił uśmiech, a słońce wyjrzało zza chmur.

Ludzie często są dla nas jak prezenty. Dzisiaj ja dostałam swój kolejny prezent. Magodo kochana – dziękuję Ci!!! Twój serdeczny ciepły gest i Twoja umiejętność przekazania ciepła i uśmiechu drugiemu człowiekowi przywróciły mi dzisiaj uśmiech i wiarę w to, że człowieki fajne są. Choć nie wiem, czy udało mi się powiedzieć Tobie o tym.

No to mówię teraz.😀

Zostawię Wam też mały prezent: zdjęć kilka z Parku Mużakowskiego,  bardzo od nas nieodległego, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa Kultury UNESCO. Zdjęcia były robione w maju, kilka lat temu, ale park jest tak samo piękny, a nawet piękniejszy!

O Parku Mużakowskim pisałam TUTAJ, zapraszam.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i słonecznie!😀

Posted 19 Marzec 2011 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with ,

8 responses to “Ludzie jak prezenty

Subscribe to comments with RSS.

  1. Przepiękny ten park!🙂
    A i ci młodzi mężczyźni tacy fajni😉

    Należał Ci się dziś prezent i super, że go dostałaś🙂 Na smutki każdego rodzaju najlepsza jest bliskość, rozmowa, bycie z drugim człowiekiem.

    Ściskam Cię bardzo serdecznie! Uśmiechnij się!🙂

    • Dziękuję, Aniu. Zwłaszcza w imieniu młodych mężczyzn. 😉
      Teraz to już naprawdę młodzi mężczyźni są, a do tego obaj daleko od domu…😦
      Ale masz absolutną rację – na smutki najlepszy jest zwykle drugi – życzliwy – człowiek!😀

  2. Piękny ten park i szkoda, że tak ode mnie daleko…
    Doskonale znam to uczucie, kiedy coś, co robi się w dobrej wierze i z jak najlepszymi intencjami, odbierane jest w całkiem inny sposób, raniący i krzywdzący. Dobrze, kiedy takie zdarzenia czy sytuacje są równoważone przez inne, tak jak napisałaś:) Pozdrowienia:)

  3. Depesiu, a któż smiał wprowadzić Cię w taki kiepski nastrój? – Ciebie? osobę o tak dobrym serduszku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    • Ech, Sunsette i Mamo Asi – czasem tak po prostu bywa. Poza tym – jestem wbrew pozorom osobą o dość szorstkim sposobie bycia, to często powoduje takie własnie historie. Ale nic to, idziemy dalej, a na pewno już za chwilę przyjdą lepsze dni.😉

  4. Nie zawstydzaj mnie!!!!
    No kurcze nie wiem co powiedzieć…
    Że Cię lubię to wiesz, i tego się będę trzymać.
    Samych miłych chwil, zrozumienia od innych i cierpliwości Ci życzę!
    Buziaki!!!

  5. To dobrze, że masz osoby, które czynią w Twoim życiu małe cuda:) Dziękuję Ci serdecznie za blogową obecność:)
    I jeszcze chcę dodać, że przebiśniegi na górze strony takie ładne!

Skomentuj

