Trudny czas i powrót   16 comments


Mamy chyba za sobą już bardzo trudne dni. Oczywiście, nadal nie jest łatwo, ale jest w sumie normalnie, jakoś się zorganizowaliśmy, uzyskaliśmy pomoc w najtrudniejszych momentach od wielu osób. Co prawda budowa nowego pokoju jeszcze jest daleka od zakończenia, ale…

Zdołaliśmy zakończyć poważny remont domku dla gości. Nie był planowany, ale o szczegółach – TUTAJ.

Nie dałam rady pokazać wszystkich zdjęć, ale obiecuję, że się postaram w najbliższym czasie. Na zachętę tylko jedno – reszta w podlinkowanym wpisie, trzeba tam zajrzeć na sam dół strony.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich i wiosennie!😀

16 responses to “Trudny czas i powrót

Subscribe to comments with RSS.

  1. Efekt jest fantastyczny!
    Rama okienno – lustrowa🙂 sprawiła, ze gapię się z zachwytem.
    Gratuluję!
    Trzymam kciuki za Wasze sprawy!!!! Buziaki.

  2. Pokój wygląda pięknie! Cieszę się, że już wszystko dobrze, że dziadek zdrowy. Życzę powodzenia:)

  3. Cieszę się, że się Wam podoba.😉 To dopiero jeden pokój, jeszcze trzeba zrobić drugi, za który właśnie się zabieram.
    Magodo – byłaś przy tym wszystkim bardzo ale to bardzo pomocna. Wiesz sama!
    Nauczyłam się, że w trudnej sytuacji zawsze więcej jest tych wspierających niż jakikolwiek innych osób. To wspaniałe!😀
    Kasiu – dziękuję!

  4. Ojojoj, trzeba było alarmować to byśmy was najechali i wspólnymi siłami jakoś podnieśli taras i ducha …
    Pokoik wygląda cudnie, a lustro … brak słów uznania, pasuje tam jak ulał!!! Strzał w dziesiątkę, Anetko!
    pozdrawiamy i na przyszłość krzycz głośno, jeżeli jest coś do zrobienia!

    www.kredensmarianny.blogspot.com
  5. Kochana – ja krzyczałam, tyle, że na forumie, w swoich komentach. Dlatego też Yeti przyjechał.
    Ale będę pamiętać, w razie kiedyś jakiejś potrzeby zgłosze się, a jakże!😉

  6. Pięknie😉
    Coraz bardziej podobają mi sie takie jasne klimaty a pomysł z lustrem genialny. Właśnie kombinuję gdzie to u mnie zastosować bo mus jest wielki;)
    Cieszę się że wychodzicie na prostą. Buziaki

    • Oooo, Maxi!😀 Cieszę się, że jeszcze zaglądasz, kochana, a za pochwały dziękuję!
      Jak mus wielki z tym lustrem, to na pewno coś wymyślisz.😉

  7. Wiesz kochana, a już ponauczałam moich znajomków, że jak coś trzeba zrobić, to trzeba dzwonić, pisać na maila i nie krępować się – bo ja nie zawsze zaglądam w porę w komenty a pomóc chętnie pomogię :)))
    Anetko, mamy chętną parę na agro w naszej okolicy, coś mi wygląda na to, że niezadługo cię nawiedzimy z nimi, żeby wiedzieli co i jak od samego źródła (oczywiście wcześniej damy znać, cobyś dużych oczu nie zrobiła na nasz widok, hihi :))

    www.kredensmarianny.blogspot.com
  8. Przepraszam, że się dość długo nie odzywałem😦
    … ale doba ostatnio zrobiła się za krótka😦
    … od czasu mojego „najazdu” z Jackiem i Jasiem wiele się u Was zmieniło🙂 … no i bardzo się cieszę, że i z Dziadkiem juz lepiej.
    z gorącymi pozdrówkami dla Wszystkich

  9. Ej kochana, jak możesz myśleć, że nie zaglądam do Ciebie?! Przyznaję tylko – ze wstydem oczywiście – że nie zawsze mam wenę do komentowania;)
    Buziaki:)))
    Ps. Oczywiście to z czystej zazdrości wena mnie opuściła, bo to zdjęcie jest tak cudne, że mnie zatkało zupełnie, kiedy je zobaczyłam. Też chcę taką sypialnię!!!

  10. Przecież masz lepszą.😉😀

  11. Tiaaaa, sypialnia, pracownia, graciarnia w jednym, a każdy mebel z innej wsi;) Naprawdę „natchnęło” mnie po obejrzeniu zdjęć twojego nowego pokoju. Zakupilam w zeszłym tygodniu białą farbę na przemalowanie szaf, plus dodatkowe akcesoria przeróbkowe. Też będę chciała uzyskać taki skandynawski „look”;)

  12. Hooo, no to jestem zaszczycona, że moje „wyczyny” stały się dla Ciebie inspiracją!😎 Ty masz świetny gust i wyczucie – a to oznacza, że musiało mi się naprawdę udać to wnętrze! Dziękuję!😀

  13. Zupełnie inaczej wygląda teraz ten pokój. Bardzo ładny. DPSiu, oby teraz było już tylko lepiej
    Pozdrawiam

Skomentuj

