Reminiscencje   1 comment


Czasu coraz więcej, wieczory już dłuuuugie, więc i blog zimową szatę przybrał. Ale wciąż świeże w pamięci jesienne spacery, feeria kolorów, a ciągle obecne u nas jesienna piękna cisza i spokój, nostalgiczne mgły i cudowne wilgotne powietrze.

Kocham jesień za ten spokój, za ogień na drzewach, za rześkie i wilgotne powietrze.

Dowód na to, że mieszkamy na terenie największej moreny czołowej na świecie, jedynej widocznej z kosmosu:

Jeszcze bardzo niedawno nasze lasy tak płonęły barwami:

Nefer patrzyła na nas wczoraj lekceważąco błękitnym wzrokiem.

A Misiek, wkurzony, że przepłoszyłam mu ptaszka, którego zamierzał upolować, naurągał mi i poszedł.

Na podwórzu też Pani jesień nam cuda podarowała:

No i reminiscencja z… lata.

Kajka przyznała mi wtedy wyróżnienie blogowe:

Kajko – po pierwsze DZIĘKUJĘ, nie zasłużyłam. Ale z Twoich rąk – z wdzięcznością i radością przyjmę. Po drugie – przepraszam, nie napisałam o tym od razu, ale Ty wiesz… W sezonie od wiosny do lata bardzo trudno mi o chociaż chwilkę czasu wolnego, jestem zapracowana od rana do wieczora, a wieczorem nie mam już siły na nic. Proszę pokornie o wybaczenie, mam nadzieję, że wybaczysz, bo Ty przecież jesteś naszym Aniołem Polskim…

Nie wiem, komu bym miała przyznać dalej tę nagrodę, więc wyłamię się (jak zwykle z takimi sprawami) i poproszę, aby „poczęstowali się” wyróżnieniem wszyscy, którzy zaglądają i bloga prowadzą. Bo przecież każdy z naszych blogów jest na swój sposób wspaniały, jedyny, niepowtarzalny – tak, jak każdy Człowiek.

Miłego weekendu życzę wszystkim i pędzę zawody łyżwiarskie oglądać!😀

Posted 19 Listopad 2011 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , ,

One response to “Reminiscencje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gratuluję wyróżnienia, zasłużonego uważam – wystarczy zobaczyć, co zrobiliście ze swoim domem, cudo!
    To prawda, jesień mieliśmy piękną; my już z niecierpliwością czekamy na pierwszy śnieg.

Skomentuj

