Świąteczna szopka po liftingu   7 comments


Pamiętacie szopkę, którą za 5 zł w mojej klamociarni ulubionej nabyłam?

Najpierw wyglądała tak:

 

Po  zmianach, drobnych uzupełnieniach scenografii i pomalowaniu – tadam!!! 😀

Szopka jest dziecinnie łatwa do zrobienia – wystarczy kupić kilka ceramicznych domków do podświetlania (dostępne są w wielu sklepach w okresie świątecznym), kilka figurek, umieścić to na kawałku sklejki, w którym uprzednio wiercimy otwory i rozprowadzamy oświetlenie szopki (białe lampki choinkowe).

Reszta – to tylko fantazja wykonawcy!

Pozdrawiam Was przedświątecznie, radośnie, ciepło!!! 😀

Posted 4 Grudzień 2011 by podsosnami in Kreatywnie, Mój kawałek świata

Tagged with ,

7 responses to “Świąteczna szopka po liftingu

Subscribe to comments with RSS.

  1. Piękna jest 🙂

  2. Tiaaa, banalnie… Jak dla kogo. Dla mnie to magia, tak jak i magiczna jest ta Wasza szopka. Przepiękna!!

  3. Depsia, piękna ona jest, tylko to nie szopka 😛 To miasteczko choinkowe … A w ogóle ściskam i buziaki ślę!
    A.

  4. No kiedy szopka, tylko miniatura takiej np. szopki w Wambierzycach, tam przecie też nie masz typowej szopki betlejemskiej, tylko spory całkiem fragment krajobrazu. 😛
    Aniu – no prościzna, jeśli kiedyś zechcesz, to na pewno taką zrobisz bez żadnego problemu! 😀
    Daria – dziękuję! 😉

  5. Cudna jest:) Po prostu:) Najbardziej podoba mi się pociąg?/kolejka?
    Pozdrawiam cieplutko!

  6. Zachwyciłam się! Cudowna i taka nastrojowa…aż żałuję, że nie mogę zrobić szopki u siebie. Niestety – barokowe kotki rozniosłyby ją w pył:-)))
    Pozdrawiam Serdecznie!

  7. Asiu, może i nie rozniosłyby – moje domki sa przyklejone klejem na gorąco z pistoletu, wtedy nic ich nie rusza. 😉

Skomentuj

