Scrapping, decoupage i haft krzyżykowy   5 comments


Święta już minęły, choć nie mam poczucia, że coś się skończyło. Jakoś ciągle w głowie mam, że teraz zaraz sylwester, a potem jeszcze Trzech Króli i właściwie dopiero na dobre zacznie się karnawał.😎

Tymczasem dostaję wciąż prezenty, za które teraz chcę podziękować.😀

Nasz Anioł, Kajka, przysłała mi w prezencie przeuroczą bombkę decoupage, którą z wielką radością na choince zaraz powiesiłam:

Kajko, Kochana – BARDZO  Ci dziękuję, bombka jest prześliczna, a jej forma medalionu chyba nawet bardziej mi się podoba, niż kulista.  Tylko od Ciebie pochodzą przedmioty tak delikatne, tak subtelne i tak pełne uroku. Nie zasłużyłam na nią, ale – bardzo się cieszę!😛😀

Okazuje się, że nie tylko Kajka mnie troszkę lubi.😉

Lubi mnie też chyba nasza scrapująca Wiosanka, czyli Ania.  Od Niej dostałam przepiękny specjalnie dla mnie wykonany przepiśnik – śliczny! 

Trafił prosto w charakter naszego domu, zielony jest jak nasze lasy sosnowe i delikatny jak igiełki sosny. Aniu – dziękuję bardzo, ogromną radość mi sprawiłaś! 

 

Aniu, Kochana  – moją uwagę przykuło piękne logo z Twoim godłem jako twórczyni przepiśnika:

Czy mogłabyś u siebie zamieścić tutorial krok po kroku, jak stworzyć taką „pieczęć” okrągłą ze swoim logotypem? Chętnie bym stworzyła coś podobnego na potrzeby Domu Pod Sosnami, kiedy Goście coś kupują lub dostają, to byłoby pięknie oznaczone. Tylko tak naprawdę krok po kroku…😳

I na koniec nie wytrzymam, muszę się pochwalić! 

Kto mnie troszkę zna, wie, że uwielbiam ganiać po klamociarniach wszelakich i pchlich targach, cudeńka różne wygrzebując po jakichś śmiesznych cenach.😀

I znowu mi się udało!😆

Na pchlim targu niedaleko Heidelbergu udało mi się kupić taki obraz haftowany krzyżykowo:

Obraz jest duży, ma rozmiar około 60 x 60 cm. Ktoś musiał się nad nim wiele napracować. Fotografia dość wiernie oddaje kolory, obraz bardzo mi się podoba, bo tworzy absolutnie nostalgiczny i idylliczny klimat, taki, jaki lubię najbardziej. Kosztował… 7 euro. 

Mam więc trzy piękne prezenty choinkowe rękodzielnicze. 

DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM TWÓRCZYNIOM! 

We wszystkich przedmiotach widać serce, charakter i poświęconą pracę. 

Ja po prostu mam wielkie szczęście!😉

Przedsylwestrowo wszystkich pozdrawiam serdecznie! 

 

Posted 27 Grudzień 2011 by podsosnami in Kreatywnie, Mój kawałek świata

Tagged with , ,

5 responses to “Scrapping, decoupage i haft krzyżykowy

Subscribe to comments with RSS.

  1. Śliczna ta bombka i przepiśnik. Strasznie mnie ostatnio zaczął interesować scrapbooking, miło się ogląda takie śliczne rzeczy ręcznie robione.

  2. Depesiu kochana, cała, caluteńka, całkowita przyjemność po mojej stronie🙂
    Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że przepiśnik Ci się podoba🙂
    Co do pieczątki – wszystko Ci objaśnię🙂
    Buziaki!

    Bombka od Kajki jest przepiękna a ten wyszywany obraz przypomniał mi dzieciństwo. Moja mama takie wyszywała i w mieszkaniu było ich bardzo dużo.

  3. O żesz, jakie prezenty! A ten haftowany cudek, ile to roboty jest, a piękny!
    Ja też od ani mam cudo na przepisy, już zaczęłam w nim pisać.
    a bombka piękniej wygląda na Twojej choince.😉 Buźka!

  4. Daria – ciekawa jestem, może już coś robiłaś sama? Pokaż na FB.😉
    Aniu, trzymam za słowo w kwestii stempelka!😀
    Zeljcia – Ty wiesz…

  5. Kajka i Ania maja złote ręce (i dusze:)
    Tak ogromnie zazdroszczę osobom, które maja taki dar od Boga.

    A NIEMIECKI obrazek..cud miód;-)

Skomentuj

