A ja i tak kocham zimę! :)   11 comments


No pewnie, że jest zimno. U nas nawet w domu jest zimno, bo systematycznie ogrzewamy tylko naszą sypialnię i pokój Dziadków, a reszta… tylko trochę i tylko czasem. W naszej kuchni powiesiłam termometr. Rano wstajemy, a tam…

Odpływ wody z kuchni zamarzł, trzeba wszystko myć ręcznie, w miskach i wynosić tę wodę na podwórze, żeby wylać. Dobrze, że gotujemy zawsze na kuchni węglowej, więc zawsze troszkę cieplej jest, kiedy się gotuje i stoi przy samej kuchni.😉

Zniszczyli nam drogę na pole. Takie ogromne lory wywożą tłuczeń i jest on wysypywany na  drogi w głębi lasu. Ale – przy okazji kompletnie rujnują drogi dojazdowe do lasu, które teraz wyglądają tak:

Ale za to w lesie, przy domu… jest cudnie, jest słonecznie i błękitnie, skrząco i trzeszcząco, wspaniale!

Wszyscy często narzekamy na zimę. Ale… czyż nie jest piękna?!

Miłego weekendu Wam życzę, takiego ze spacerami w słońcu, może nartami, śmiechem i wspaniałym wspólnym czasem przy wieczornym kominku. Bo ja – kocham zimę! :))

 

 

 

Posted 11 Luty 2012 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , ,

11 responses to “A ja i tak kocham zimę! :)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Piękna, piękna, ale zi-zi-zimna:)
    Zdjęcie z kuchni….łojejku..masakra:) Jam piecuch:)
    Choć dziś to już mi u nas za gorąco – pali się w kominku , słońce świeci prosto w okna..Za dużo dobrego:)
    Zdjęcia cudne. Zdałam sobie własnie sprawę, że tej zimy ŻADNEGO zdjęcia nie zrobilismy! Musze nadrobic to:)
    Gorrrrące pozdrowienia

  2. Taką zimę to ja też uwielbiam🙂 I na całe szczęście taka też u nas jest🙂 My grzejemy też malutko, tak do 19 stopni jedynie. A wieczorem, gdy na dworze siarczysty mróz, to przy kominku obowiązkowo grzane wino🙂
    Buziaki i pozdrowienia z zaśnieżonego, mroźnego i słonecznego Konikowa!🙂

  3. zdjęcia piękne ale ja i tak wolę ciepło a stan termometra dosłownie mnie zmroził-pozdrawiam ciepło:)

  4. Oj, u mnie koza grzeje na full, bo ja bardzo cieplolubna jestem. Zimy nadal nie lubię, ale przyznam, że jest bardziej znośna, kiedy słońce świeci tak, jak dziś – i nawet przy 15-stopniowym mrozie można spacerować z pewną – przyjemnością;)) Widoki u Was piękne… Pozdrawiam słonecznie:)

  5. Aga – kto jak kto i gdzie jak gdzie, ale Wy?! Obowiązkowo zdjęcia musicie zrobić, jak można w górach mieszkać i nie padać z zachwytu codziennie…? ;))
    Sunsettko, Olqa – macie jak większość, ale jestem przekonana, że lubicie zimowe wieczory przed kominkiem i kozą!😀
    Aniu, Tyś dusza moja bratnia w zimowym temacie… Buziaki dla wszystkich! :))

  6. U nas temperatura też znacznie spadła bo dom długi i końcówek nie dogrzewamy🙂 Na szczęście jest koza w salonie i jest ukochana kuchnia kaflowa w kuchni więc to są miejsca gdzie najchętniej przebywam🙂 Na piętrze nie jest już tak kolorowo, nie mówiąc już o gościnnej części, brrr …
    Pięknie u Was! Ten las potrafi zauroczyć, zwłaszcza w zimowej aurze! Aż chce się wyjść i pójść między drzewa, mając pod nogami skrzypiący śnieg🙂
    Buziaki posyłam!

  7. Jejuś.. Nie, temperatura na Twoim termometrze zdecydowanie nie dla mnie:(
    Dlatego u nas kominek grzeje na fulll🙂 Zima jest piękna, fakt.. Ale doszłam do wniosku, że zima głównie jest po to, żeby tym bardziej doceniać piękno lata:) Zdjęcia cudne i na chwilę, na spacer.. i owszem.. :))
    Ciepełka życzę Sosenko, bardzo dużo!!!

  8. U nas nie ma aż takich tragedii, ale op dwóch dniach nieogrzewanych termometr wskazywał 8 stopni w pokoju, w łazience 5.
    Jednak również nie wyobrażam sobie roku bez zimy.

  9. I u nas rano nie jest zachwycająco. Zależy, z której strony wieje, rankiem mamy od 10 st. do 15 st.C ( bo w nocy dokładać do pieca nam się za bardzo nie chce… )Ale w ciągu dnia szybciutko się nagrzewa.Tylko w przedpokoju zamarznięty podczas tych mrozów ( w nocy było -30!) kaloryfer wziął i pękł. No i tam ciut zimno… I nawet już mnie śniegowa pierzynka nie zachwyca bo tęsknię za ciepełkiem!

  10. … może to i kogoś tutaj zdziwi, ale …
    … ja również bardzo kocham zimę …
    … na fotografiach Anetko … na fotografiach🙂

Skomentuj

