Porcelany i ludwiki ;)   11 comments


Kocham stare rzeczy, z duszą i tym „czymś” . Najpiękniejsze i najciekawsze sklepy to klamociarnie wszelakie i pchle targi.😆 Wiem, że wiele osób ma podobnego bzika i cieszy mnie to ogromnie, bo to jest szansa na uratowanie wielu pięknych przedmiotów przed zniszczeniem i wyrzuceniem.

Ostatni nabytek w takiej klamociarni to serwis śniadaniowy: 6 filiżanek ze spodeczkami + 6 talerzyków śniadaniowych. Za jedyne 15 zł stałam się szczęśliwą posiadaczką takiego kompleciku:

Porcelana jest moją małą słabością, więc pewnie jeszcze kiedyś pokażę Wam niektóre z moich perełek.😉

Komplecik, który pokazałam powyżej, powędruje do przepastnych czeluści kartonowych na strychu – kiedy przyjdzie czas, stanie się własnością jednego z dzieciątek!😀

Kiedyś kupiłam też za kilka euro taką damę:

Dama doskonale się czuje w salonie i przypomina o „ludwikach trzydziestych drugich”, jak to natrząsa się ze mnie pewien kuzyn.😆 No co ja zrobię, że lubię?😀

Stare meble i przedmioty mają niepowtarzalny urok i choć czasem trzeba w nie włożyć wiele pracy i serca przy ich odnawianiu, to nic ich nie zastąpi – bo serca wymagały właśnie, nie da się ich po prostu wystawić na śmietnik, jak meble z płyty paździerzowej.

Przedwiośnie zawitało do nas, prawda?😀

No to zostawiam dowód na to, że zima poszła sobie precz:

Pozdrawiam Was przedwiosennie i słonecznie – bo przecież świat jest piękny!😀

Posted 1 Marzec 2012 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , , , ,

11 responses to “Porcelany i ludwiki ;)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Teraz to mam większą depresję niż wcześniej! U mnie oznak wiosny brak! Jest brzydko i ponuro… Ja też kocham porcelanę, ale to już wiesz, idę sobie, jak do mnie też przyjdzie wiosna to wrócę…

  2. Paula – jak tylko wyjdziesz z domu i poszukasz – to znajdziesz wiosnę, gwarantuję! Mam nadzieję, że pokażesz też trochę swojej porcelany na blogu!😀

  3. Ożesz Ty Ciotka Depesia! Ależ pięknie z tymi perłami, no no!🙂

    Przedwiośnia muszę poszukać, jak już w końcu przestanie padać i siąpić, bo nosa wyściubić z domu nie da się. Za nic!
    Jak to przedwiośnie znajdę to może i humor mi się polepszy😉
    Buziaki!!

  4. Ładna ta porcelana, słodka. Porcelana to jedna z niewielu staroci, które mogę mieć (a nawet chcę) u siebie.
    I wiosna fajna – u mnie krokusy dopiero się zastanawiają nad wyjściem!

  5. Dama górą!!! U nas wiosny niet! Ale idzie, idzie!

  6. Wiosna idzie, choć u nas jeszcze słabo ją widać.
    Zastawa piękna, ale zegar dosłownie PRZECUDNY!
    A ja nie znam żadnej graciarni:(

  7. Piękne zdjęcia Przedwiośnia:) Lubię ten czas oczekiwania na prawdziwą Wiosnę:), bardzo on cieszy po zimie..
    A porcelana – cudna, jak również Ludwiki wszelakie:) Pozdrawiam cieplutko i też przedwiosenne:)

  8. Superancki serwis! Też mam słabość do ładnych ” skorup”, jak to mówi moja druga połowa…U nas dzisiaj wiosna na całego. Nic tylko w ogrodzie porządki robić!
    Buziole!

  9. Porcelana piękna, oznaki wiosny też piękne , u nas też dzisiaj pieknie i słonecznie ale w końcu my z tego samego wojewodztwa.
    Pozdrawiam serdecznie.

  10. Witam.
    Podoba mi sie Dama – najchetniej bym ja sobie … pozyczyla na kominek.😉
    Ladna kolekcja porcelanki, sama lubie i mam spora a wiekszosc pochowana bo brak miejsca na expozycje🙂 i dostalam szlaban na kupowanie „nowych” nabytkow😉 wiec doskonale Ciebie rozumiem, jednak u mnie nie bede mila komu „wywianowac” …😦
    Powodzenia w powiekszaniu „porcelanki” noooo i nie tylko!
    Pozdrawiam.

    • Witaj, Etteb – miło mi, że dama się podoba.😀
      Zaglądaj częściej i także serdecznie pozdrawiam!

      Słuchajcie – naprawdę, wiosna!
      Już za chwileczkę, już za momencik, za dzień lub dwa!!!

Skomentuj

