Wielka miłość – wielka rzecz :)   16 comments


Mam wyjątkowe szczęście, bo mam wyjątkowego Męża. Pisałam już o tym kilkakrotnie, że mój mąż to prawdziwy anioł. A największe szczęście w tym wszystkim to fakt, że ten anioł wybrał mnie do pokochania!😀

Bardzo mnie kocha do dzisiaj, choć minęło nam razem już 23 lata. I kolejny raz pokazał siłę swojej miłości.

Oto na urodziny, które przed kilku dniami miałam, dostałam…  TO!

Jest naprawdę wielki i bardzo mi się podoba!

Jego lewa strona to suszarnia – komora suszarni nagrzewa się po rozpaleniu pod spodem, między paleniskiem a komorą jest płyta z cegieł szamotowych. Dym kieruje się długim „korytarzem” , biegnącym pod murowanym z dachówek blatem i wchodzi do drugiej części, będącej równocześnie grillem i wędzarnią. Można więc suszyć na 12 dużych siatkach w lewej części, a równocześnie wędzić w prawej części. Drewno można dosuszać, układając je na  ciepłym przewodzie dymowym pod blatem.

 

Całość bardzo mi się podoba i jestem bardzo szczęśliwa, bo przecież niewiele Pań może się pochwalić TAKIM prezentem, prawda?😀

W naszej nowej grillo- wędzarnio-suszarni suszą się już zioła z drugiego ścinania, śliwki, które zaowocowały na naszej łące i gruszki, które w tym roku szczodrze nas obdarzyły swoją słodyczą.

Żeby tak jeszcze spadło tyle deszczu, by zechciały rosnąć grzyby… Niestety, wygląda na to, że drugi rok z rzędu będzie to marzenie ściętej głowy.😦

Ale póki co staram się tym nie martwić i wieczorem korzystać z uroków życia, zwłaszcza przy nowym grillu ze szklaneczką fantastycznego pysznego domowego wina od koleżanki o dźwięcznym nicku Arnika. Wiolu, dziękujemy z całego serca, mieliśmy dzięki Tobie fantastyczny wieczór!

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wielu wspaniałych wieczorów!

Posted 5 Wrzesień 2012 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , , , , ,

16 responses to “Wielka miłość – wielka rzecz :)

Subscribe to comments with RSS.

  1. O ja cię! Kocha miłością wielką jak ta wędzarenka-Budowla piekna i imponująca!! Muszę pokazać mojemu- może się da namówić na werandę?:)

  2. Ależ cudeńko wyszło!!
    Musze tu zaznaczyć, że Franula w budowie pomagał;-)

  3. Nie dziwie się;gorąca miłość to i prezent gorący:)
    Ale jak Miły utrzymał to w tajemnicy???
    !00 lat w zdrowiu i takiej miłości-Małgorzata

  4. Ciociu! Życz mi też takiego faceta co?
    Za to ja liczę na małą paczuszkę dla Misia mego od Ciebie! Takie pyszności tu opisujesz, że żałuję, że ja gotować nie potrafię🙂
    A tata też rozpacza, że grzybów nie ma, a ja razem z nim, bo to oznacza, że nie będzie ZNÓW! moich kochanych grzybów w słoiczkach, i suszonych, i polędwicy w prawdziwkach też nie będzie, ani kremu…Ehh…
    Ciociu, Ty podobno z wiedźmy masz troszkę🙂 Może odpraw jakieś czary na grzybny deszcz?
    Całuję!

  5. Wszystkiego najlepszego! Piekny prezent! I zasłużony.

  6. Coś cudownego … Naprawdę kochający mąż …

  7. … no to jest🙂 … rustykalna, pięknie wpisana w Wasze klimaty … teraz to już tylko chyba piec chlebowy pozostał😉 (chyba)🙂😉
    … słowa uznania dla Pawła
    pozdrowionka i usciski

  8. DPSiu wszystkiego naj z okazji rocznicy a prezent przecudny… Ja już sobie obiecałam że ziółka zamówię u Ciebie (od razu z przepisami) a jak Staś starszy to przyjade z wizytą…

  9. Depesiu! takiego męża to pewnie zazdraszczają Ci wszystkie panie.
    Wszystkiego naj z okazji niedawnych urodzin, oby miłość nigdy nie ustała a mąż ciągle zaskakiwał prezentami , sa przepiekne i praktyczne. Pozdrawiam.

  10. Piękny on!!!!!!! Tym razem ja Tobie zazdraszczam – grilla, nie Sołtysa🙂 Muszę się jakoś do ciebie zapakować i zawieźć, żeby go pooglądać z bliska😀
    pozdrowienia! i trzymaj kciuki, coby mi się udało zostawić komenta😛

  11. Kochani, dziękuję pięknie za każde dobre słowo, mój anioł także bardzo dumny i blady!😀
    A kto przyjechać zamiaruje – zapraszam, proszę się zebrać i przyjechać, my czekamy!😎

  12. Aż mi dech zaparło… To jest niesamowite!!! zaraz mojemu mężowi pokarzę, choć myślę, że nie mam na co liczyć. Gratuluję, piękna, klimatyczna i praktyczna rzecz!!!

  13. DePeSiu, spóźnione ale szczere życzenia przesyłam. Gratuluję męża i tej wielkiej miłości. Mówią, że potrafi góry przenosić i coś w tym jest:))
    Suszarnio-wędzarnia cudniasta wizualnie i na pewno takaż sama w użytkowaniu. Aż chciałoby sie spróbować Waszych wyrobów
    Pozdrawiam cieplutko

  14. Próba numer milion osiemset osiemdziesiąt osiem:-))) Może tym razem uda mi się zostawić komentarz i wyrazić zachwyt bezmierny dla prezentu:-)))

  15. Udało się!

  16. Wspaniały prezent! a najfajniejsze że będzie Wam słuzył przez wiele, wiele lat🙂 Bardzo zdolny mąż🙂

Skomentuj

