STUTYSIĘCZNA ROZDAWAJKA!!!   23 comments


Nigdy jeszcze nie organizowałam rozdawajek. Nigdy jakoś nie wkładałam serca w tzw. działania marketingowe i promocję blogu, nie było mi to do niczego potrzebne. Wiem za to, że ci, którzy są tutaj, są dlatego, że rzeczywiście widzą coś interesującego w tym, co piszę.😀

Aliści… przyszła kryska na Matyska.😉

Statystyki bloga mówią nieubłaganie, że jeszcze kilka tysięcy wyświetleń i blog osiągnie próg stu tysięcy wyświetleń.😮

Zaiste, nie spodziewałam się takiej ilości wejść, bo blog jest li i jedynie formą opowieści o naszym życiu, ani stricte wnętrzarski, ani kreatywny zdecydowanie, ani nawet ogrodniczy czy lifestyle’owy. Jest to prosta opowieść o fragmentach życia na wsi, zazwyczaj tych bardziej radosnych, bo każdy ma dość własnych zmartwień i nie ma powodu męczyć czytelników mało radosnymi sprawami. Z tym większą radością odkryłam taki obrazek w statystykach bloga:

all_time

Liczba to niemała i chcę bardzo Wam wszystkim podziękować za Waszą tutaj obecność. To wspaniałe uczucie, że są osoby, które chcą być z nami, uczestniczyć w okruchach naszego życia, niektórzy z Was przeżywają razem z nami różne sytuacje (pamiętam, jak wspieraliście mnie, kiedy martwiłam się o Miśka, skąpanego w paliwie), cieszą się z naszych postępów, podpowiadają rozwiązania, inni piszą o tym, że jesteśmy dla nich inspiracją i powodujemy, że także walczą o realizację swoich marzeń. Wiele osób jest z nami, choć nie komentuje – także za tę obecność BARDZO dziękuję, bo oznacza to, że na coś się przydaje ten blog, o czymś pożytecznym opowiada, czasem coś nowego pokazuje.

Skoro zaś tyle mam do zawdzięczenia swoim Czytelnikom – coś jestem Im winna!

Zapraszam więc na rozdawajkę.😀 Przygotowałam dla Was trzy pakiety ziół naszych pachnących, wybranych z najlepszych, grzybów suszonych najbardziej aromatycznych, przetworów najsmaczniejszych. Takie przesyłki trafią do trzech osób, które:

1. Dodadzą Dom Pod Sosnami do obserwowanych blogów

2. Umieszczą na swoim blogu banerek z informacją o rozdawajce

3. Zostawią komentarz pod tym postem.

Również te osoby, które nie mają bloga, mogą wziąć udział w rozdawajce. Dla Was warunki są takie:

1. Polub naszą stronę na facebooku (przycisk do fb jest z lewej strony na pasku bocznym)

2. Zostaw komentarz pod tym postem i na fb.

100_5426

Zabawa trwa do czasu osiągnięcia 100 000 wejść na blogu i 100 polubień naszej strony na fb – oba warunki muszą być spełnione. Może więc potrwać całkiem długo…😆

Zapraszam do udziału w rozdawajce i życzę powodzenia w losowaniu!😀

Posted 3 Marzec 2013 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with

23 responses to “STUTYSIĘCZNA ROZDAWAJKA!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pewnie, ze Was lubię i nie tylko na FB🙂 Serdeczności🙂 Nagrode odbiorę osobiście😉

  2. Anetko! Gratulacje!!! Lubię do Ciebie zaglądać, bo lubię klimat Waszego Domku spod sosen:) Ostatnio słowa pisanego nie zostawiałam, bo czasu jak na lekarstwo:( Ale zaglądam:) Zapisuję się do oczekiwania i serdecznie pozdrawiam!

  3. Anetko wiesz że ja i bez rozdawajek Was lubię i czytam😉

  4. Uwielbiam, zaglądam i podglądam. I jeśli nie załapuję się na rozdawajkę to i tak cię lubię i.

  5. Dziewczynki – wszystkie kwalifikujecie się do rozdawajek, kto nie ma bloga, to na fb zapraszam, a kto wcześniej nas lubił – to samo przez się, że losujemy…😉

  6. Obserwuję, zaglądam i chętnie stanę do rozdawajki

  7. Mnie również nie może zabraknąć w kolejce po prezenty, bloga obserwuję od dawna, więc inaczej być nie może:) Oczywiście warunki konkursu zostały spełnione.

  8. Warunki wszelkie spełniłam🙂 Chętnie przygarnę pyszności😉

  9. Takie wspaniałości!!! ja bardzo chętnie.
    Cieplutkie pozdrowienia

    Ewa z Przytulnego Domu
  10. A ja od kilku dni usiłuję sobie przypomnieć jak zamieścić ogłoszenie na blogu, że rozdawajka jest … a że ciągle praca i praca to mnie zniechęcenie ogarnia już prawie🙂
    Pomyślę wieczorkiem, może mi się przypomni😛

  11. Przyszłam poczytać co z tym grochem, bo chyba w marcu, bo biało na działce a tu … zioła rozdają … i może rzodkiewki?
    Pozdrawiam ciepło!

  12. Chętnie wezmę udział chociaż wielkich nadziei na wygraną nie mam😉

  13. Kochana, nadzieję ZAWSZE trzeba mieć!🙂

  14. też prowadzimy agroturystykę, tylko że na Mazurach, podglądam waszą stronę i muszę przyznać że bardzo mi się podoba, jedno co muszę zrobić to na pewno zmienić naszą stronę gdyż jest już mało atrakcyjna w porównaniu do tego co obecnie można robić

    • Witaj, Ludmiło!😀
      Jeśli staliśmy się przyczynkiem do dobrych zmian, to bardzo się cieszę, my także często czerpiemy inspirację od innych, to pomaga nam i rozwija nas!🙂

  15. Polubiłam na FB i zamieściłam informacje na swoim blogu
    Nie wiem niestety jak dodać bloga do obserwowanych

    • Na panelu z lewej strony u góry jest napis „Subskrypcja bloga”, a pod nim przycisk „Obserwuj blog”. Wystarczy kliknąć!
      I witaj na moim blogu, mam nadzieję, że Ci się spodoba tutaj!😀

  16. Sylwia Kołeczko… dawno Cię lubię na fb. Tu też zaglądam. Warunki spełnione. Blog mój niestety martwy od roku bo życie ma za krótką dobę…
    Może kiedyś się uda dojechać na drugi koniec Polski by naładować akumulatory w waszym magicznym miejscu i skosztować tych magicznych przetworów (które nawet Frania przekonały). Pozdrawiam cieplutko…

    • Witam Cię Sylwio serdecznie, bardzo się cieszę, że się odezwałaś! I mam nadzieję, że może kiedyś jednak czas Ci pozwoli wybrać się w zachodnie strony, choćby po drodze do lepszej Europy😉 to będziesz mogła zajrzeć i do nas!🙂

  17. Witam,trafilam do was przez „stodole”w czasie kiedy szukalam informacji o remontach i budowie i tak juz zostalam,bo znalazlam tu cos wiecej:)
    Pozdrawiam i wiosny wreszcie nam wszystkim zycze!!!

  18. Nazwa „stodoła”😉 a przede wszystkim właścicielka przyciąga mnie nieustannie🙂

  19. Jestem u Ciebie pierwszy raz i juz Cie lubie. Twoje przepisy sa dla mnie nowa inspiracja. Nie oczekuje prezentow bo za duzy koszt wysylki. Chce tylko napisac, ze milo i cieplutko na Twoim blogu. Moze przy nastepnej wizycie w Polsce wpadniemy na kilka dni w odwiedziny. Schab zrobie i to jeszcze dzis zaczne bo robilam podobny ale bez marynowania. Pozdrawiam cieplutko i obiecuje, ze bede tu zagladac.

Skomentuj

