Zaległości poświąteczne   10 komentarzy


Przed świętami tyle było do zrobienia, że nie zdążyłam ze wszystkim, z czym zdążyć powinnam. Niniejszym kajam się pokornie i spieszę ważne rzeczy nadrobić. 😳

Przede wszystkim – BARDZO dziękuję wszystkim dziewczynom, od których dostałam życzenia świąteczne i prezenty z serca, własną ręką wykonane.

Prezentów było niemało, naprawdę!

Jeszcze latem dotarły do mnie przepiękne lampiony świąteczne, wykonane przez Kajkę. 

100_8163

100_8162Zapalone w nich świeczki wyglądają tajemniczo, zjawiskowo, nierealnie… Wspaniałe są!

Jednak lampiony to nie wszystko. 😉

Od Kajki dostałam także już 3 piękne duuuuże bombki na choinkę, co roku jedną. Wyznam szczerze, że ta tegoroczna najbardziej przypadła mi do serca, z tą złotą taśmą i brokatem zdecydowanie najbardziej podbija moje serce sroki świątecznej. 😉  Zobaczcie sami:

100_8151

100_8155

100_8153Nieco mniejsze, ale co najmniej tak samo urokliwe bombki dostałam od Ewy z Przytulnego Domu. Jedną już widać wyżej, całą „ośnieżoną” pośrodku, a oto druga piękność:

100_8152

 

Jest po prostu skończenie piękna, taka jak powinna być dla mnie bombka, czyli duuużo czerwieni i dużo błyszczącego brokatu i zieleni. Śliczna, Ewuś!!!

Mnóstwo przedświątecznej radości sprawiła mi także Ania, czyli scrapująca Wiosanka. Jak co roku, dostałam od niej przepiękną ręcznie wykonaną kartkę świąteczną – jedną z najpiękniejszych, jakie kiedykolwiek widziałam! Aniu, bardzo, bardzo Ci dziękuję za pamięć i za tyle pracy włożonej w tę kartkę, Kochana!

100_8158Dziękuję więc raz jeszcze bardzo serdecznie i bardzo gorąco za tyle pamięci i serca włożonego w te bombki i kartki, przyniosły mnóstwo ciepła do nas na święta!

A końcówkę roku miałam bardzo rękodzielniczą. Nie mogłam od igły się oderwać i haftowałam, haftowałam, haftowałam… I oto kilka rezultatów mojego haftowania. 😀

Zacznę od starego, nie tegorocznego obrazka – ale czy ja się pochwaliłam, że to obrazek specjalny, przeze mnie projektowany? 😎

100_3891Czas na prace tegoroczne. Nie są to arcydzieła, mają charakter zbliżony do „jelenia na rykowisku”, przynajmniej niektóre, ale tutaj, na wsi i w sercu lasu, ta estetyka doskonale się sprawdza! 😛 Zostały już oprawione w ramy wyszperane w klamociarniach i na targowiskach i będą dumnie wisiały w jadalni dla gości. 😀

100_7752

100_7750

 

Ponieważ dwa obrazki pojechały do Kogoś dla nas ważnego, szybciutko je skopiowałam z natury czyli „odhaftowałam”. Jeden był taki:

100_7747Drgi należał do tej samej serii, którą na własny użytek nazwałam „Panny ogrodowe”.

Udało się też wyhaftować świąteczne życzenia, które wyglądały tak:

100_7799Poza życzeniami powstały i inne obrazki świąteczne, tym razem dla domu:

100_8159

100_8161A na komodzie w końcu mogłam położyć zielony dokończony bieżnik świąteczny:

100_8160Dawszy w ten sposób upust hafciarskiej pasji powinnam czuć się spełniona, ale… „w robocie” jest kolejny świąteczny obrazek! 😆

Pomału go sobie haftuję, patrzę na stojącą przede mną piękną ręcznie malowaną bombkę na stojaku i myślę: jakże cudownie jest mieć kochającą rodzinę, mieszkać w spokojnym miejscu i mieć poczucie bezpieczeństwa i sensu życia! Bo im dłużej jestem na tym świecie, tym silniejsze jest we mnie przekonanie, że nie pieniądze, nie korporacje i wysokie pensje, nie brylowanie wśród znajomych ani przechwalanie się własnym dobrobytem dają radość wewnętrzną. Tym czymś jest po prostu szczęśliwe życie rodzinne, pełne spokoju, wzajemnego szacunku i miłości. Amen! 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

10 responses to “Zaległości poświąteczne

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oj! Depesiu cudeńka wyrabiasz tymi krzyżykami,oko się raduje patrząc na nie. Prezenty też przecudne.Przesyłam pozdrowienia i życzę więcej czasu na to piękne hobby.

  2. Fantastyczne!

  3. Depesiu,
    piękne te Twoje prezenty 🙂
    o rany, a ile Ty krzyżyków zrobiłaś :-O
    to ja się bardzo wstydzę bo moje 2 prace odłogiem leżą 😦 rozpoczęte, ale coś nie mogę się zmobilizować 😉

  4. piękne hafty, a ogrodniczka jest przesłodka:-)

  5. O matko i córko, ile haftów! Podziwiam. A od Kajki masz piękne prezenty 9 ale Ona nie potrafi robić innych prac;)) Od Ewy również piękne bombaski dostałaś – lubię ze śniegiem i różnymi dodatkami prace świąteczne;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

  6. hej DPSiu, dałam zdjęcia, o które prosiłaś, przepraszam za ich jakość, no nie radze sobie z aparatem ;-).

  7. No za ilość tych krzyżyków Ci się jakaś nagroda należy, tyyyle roboty!!! A ten obrazek co sama nawet wzór zrobiłaś, taki firmowy znak Wasz. Zapomniałaś napisać, że kielichy ode mnie to ozdobione Twoje kielichy i na dodatek za to dostałam kolejne kielichy dla siebie. A swoją drogą świątecznie u Ciebie zawsze i bogato!

  8. Prześliczne hafty! Ciężko mi się oderwać od ich podziwiania! Trafiłam tu zupełnie przypadkiem ale na pewno zagoszczę na dłużej!

Skomentuj

