Cichcem napisałam w „Szkle i ceramice”   9 comments


No zupełnie cichcem, ale napisałam! Zwróciła się do mnie z propozycją współpracy redakcja branżowego czasopisma „Szkło i ceramika”. Wyzwanie mi się spodobało i oto… powstał pierwszy artykuł, opowiadający o ceramice ironstone czyli angielskim fajansie. Cieszę się bardzo, że dane mi było współpracować z Redakcją, mam nadzieję, że jeszcze jakieś artykuły powstaną, bo bardzo miło jest pogrążyć się w wiadomościach na temat własnego hobby i spróbować zebrać to w całość tak, aby może i ktoś inny mógł czegoś się dowiedzieć.😀
IMG_0002 (2)
IMG_0003 (2)
IMG_0004 (2)
Zachęcam więc tych, którzy lubią ładną porcelanę, do zainteresowania się czasopismem i zdradzę, że… już pisze się artykuł o porcelanie miśnieńskiej.😉
Tymczasem u nas roboty huk, gości mnóstwo, na polu wszystko rośnie i owocuje. Dzień mija nam za dniem, nawet nie bardzo zauważamy, kiedy jeden tydzień się skończył, a drugi zaczął. Nadchodzi bardzo dla nas gorący czas, czyli jesień, kiedy mnóstwo naszych zaprzyjaźnionych Gości przyjeżdża do nas na grzyby, suszarnia pracuje na pełnych obrotach, a tematem dnia są dla wszystkich łupy z lasu.
Póki co – my mamy nasze zbiory z pola, takie przywozimy do domu co kilka dni.

IMG_0006a
A wokół wciąż kolorowo i pięknie.😀
IMG_0005 (2)
IMG_0005
IMG_0010 (2)
IMG_0010
IMG_0012 (2)
IMG_0014
IMG_0018 (2)
IMG_0050
IMG_0053

Miłego tygodnia, kochani!

Posted 24 Sierpień 2014 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with , ,

9 responses to “Cichcem napisałam w „Szkle i ceramice”

Subscribe to comments with RSS.

  1. gratulacje- kobieto o wielu talentach!:)

  2. Wspaniale!!!!!!
    A podtytuł objaśnia nam, KTO spowodował, że teraz Chińczycy podrabiają wszystko wszystkim. To Angoli wina😉

    Już nie mogę się doczekać wyjazdu do Was. Czy pamiętasz o hodowli borowikow dla mnie ? Całusy.

  3. Nooo gratki Ciotka🙂🙂

  4. Brawo, Anetko! Czekamy na dalsze artykuły🙂

  5. Ciągle niespodzianki. Uwielbiam zaglądać do Ciebie.
    Gratuluję artykułu i czekam na następne. Porcelanę lubię i mam kilka sztuk niebrzydkich, choć nie tak utytułowanych i nie tak starożytnych.

  6. Jestem z Ciebie dumna!!!!!!

  7. Hej Kobitko🙂
    no nie, szacun wielki….artykuł w gazecie…nie pogadasz ;-P ;-P ;-P
    pozdrawiam cieplutko, mimo że szaro-buro za oknem😉

  8. Gratulować!!! No refleks to zdecydowanie nie jest moja mocna strona.

    Przy okazji…
    Nie wiesz przypadkiem dlaczego nie mogę Twojego bloga dodać u mnie do ulubionych??? Jak kopiuję ścieżkę dostępu to mi wyskakuje, że nie ma takiego bloga, buuu…

  9. Gratulacje:) A ja znów zachwycam sie Waszymi widokami z podwórka. Tęsknimy i planujemy!

Skomentuj

