Szybki stroik na Wszystkich Świętych   4 komentarze


Dzisiaj pokażę, jak robiłam baaardzo prosty stroik z wykorzystaniem kształtki styropianowej jako podkładu.
Miałam styropianowy kwadrat, gruby i sztywny, poprzednio służył jako opakowanie bojlera. Rozcięłam go w taki sposób, aby uzyskać cztery spore narożniki, z wyższą i niższą częścią. Następnie zaczęłam układanie gałązek, które wcześniej nacięłam w ogrodzie z naszych bujnie rosnących iglaków. Zacząć trzeba od najniższych i najbardziej ukrytych potem partii, bo jeśli zaczniemy od największych gałązek, to potem trudno będzie się dostać do spodu, żeby schować pod zielenią wyłażący biały kolor. 😉 Każdą gałązkę zaostrzyłam na końcu, żeby dało się ją trwale zamocować w styropianie i żeby nie wypadała.
103_0551

103_0553
103_0554

Pozostaje teraz tylko przykleić na gorąco ozdoby, zawiązać ewentualne wstążki, kwiaty na długich drucikach można również wetknąć w styropian, będą pięknie się trzymały.
Oto rezultat moich poczynań, nie są to żadne nadzwyczajne piękności, ale robiłam je z myślą o naszych najbliższych, którzy odeszli i oni to będą wiedzieli. Pokazałam też tył stroików, będzie wyraźnie widać jaka jest ich budowa. Robi się je szybciutko, nieco ponad pół godzinki i taki stroik będzie gotowy.

103_0562

103_0563

Pozdrawiam serdecznie i spokojnego weekendu wszystkim życzę!

Posted 30 października 2014 by podsosnami in Kreatywnie, Mój kawałek świata

Tagged with , ,

4 responses to “Szybki stroik na Wszystkich Świętych

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fajnie wyszło, prosto, szybko, tanio i OD SERCA, a to przecież najbardziej się liczy. ja uwielbiam robić wszelkiej maści stroiki ale coś czuję, że najwcześniej to na Boże Narodzenie uda mi się coś pokombinować – jeśli bobinka będzie łaskawa dać mi chwilę wolnego ;-).

  2. A ja wyrzuciłam styro po bojlerach 😦
    Fajne i pomysłowe te Twoje stroiki, ja mam chrapkę na wianuszek na drzwi… ale jakoś nie mogę się wziąć. Widzę, że rower nie bicykl wycięłaś 😉 a na foci ze stroikami to się Karuś załapał?

Skomentuj

