Serweta z różyczkami. Na Wielkanoc!   10 komentarzy


Chciałam, żeby było bardzo optymistycznie i wiosennie, ale trochę jednak brakuje mi entuzjazmu, więc będzie tylko optymistycznie. 😉 Wiosna bez wątpienia nadchodzi, co widać po pięknie kwitnących przebiśniegach, zaczynają też kwitnąć pierwiosnki i stokrotki. Słońca w ogrodzie oraz więcej, na niebie błękit, a w sercu uśmiech i coraz dłuższy dzień. 103_1701 103_1700 103_1699 Grabię naniesione zimowymi wiatrami stare liście, sprzątam porozrzucane spadłe gałązki i uśmiecham się do rosnących już kwiatków w trawie. Dopadają i mnie, jak każdego, mniejsze i większe smuteczki, ale im więcej lat upływa, tym bardziej przekonuję się, że fantastycznym sposobem na życie jest koncentrowanie się na jego zaletach. Pełna połowa szklanki wygląda zdecydowanie lepiej, a ja wciąż od nowa uczę się doceniać to, co mam. Wiosenny błękit spokojnego nieba, zieleń ogrodu, świergot wracających ptaków i krzyk dzikich gęsi. Klangor żurawi obok naszego pola i uśmiech mojego Ukochanego, który zawsze jest przy mnie. Spokojne głosy moich synów, kiedy rozmawiamy przez telefon… A przed nami zbliżająca się Wielkanoc. 😀 Zawsze wiosną budzi się we mnie głód kolorów, zwłaszcza różu, żółci, zieleni… Dlatego postanowiłam wyhaftować serwetę z różyczkami. Wszak serweta świąteczna może być w różyczki, wcale nie musi być zdobiona żółtymi tulipanami czy krokusami oraz kurczaczkami. 😛 Od pomysłu do przemysłu – oto moja nowa serweta różyczkowa! 103_1718 103_1708103_1711 103_1713 103_1723

Jak widać po dzisiejszych zdjęciach, wciąż towarzyszą nam słoneczne chwile i właśnie te chwile chcę wykorzystać, jeśli zaś słońca nie ma… to przecież też jest pięknie, prawda? Serwetę postanowiłam przeznaczyć na zebranie pieniążków na rehabilitację Julii i Karoliny, dwóch uroczych bliźniaczek, które nie mogą chodzić. Jeśli nie zdecydowaliście jeszcze komu przekażecie w tym roku swój 1% podatku, to może właśnie im pomożecie? 😀
Ulotka jeden procent wersja czwarta
Pozdrawiam Was serdecznie i miłego tygodnia życzę!

Posted 4 marca 2015 by podsosnami in Mój kawałek świata

Tagged with ,

10 responses to “Serweta z różyczkami. Na Wielkanoc!

Subscribe to comments with RSS.

  1. U Ciebie wiosna zawsze szybciej:(ale dojdzie powoli i do mnie:)
    Serweta piękna,spróbuję może się o nią „pobić”,tylko kiedy????

    • Oby jeszcze przed świętami, pozostaje mieć nadzieję. Jeśli jednak jakaś obsuwa nastąpi, to przekażę dziewczynkom serwetę, coby może wystawić ją na aukcjach charytatywnych na allegro… Tak czy siak, serweta jest już ich! 🙂

  2. Piękna całośc, różyczkom nie ujmując, przebiśniegi mnie podbiły 🙂 W jak sposób chcesz serwetę spieniężyć? I jakie ma wymiary? Nie tak na oko, plizzzzzz 😉

    • Nooo – przebiśniegom nic nie dorówna, żadne haftowane, bo przebiśniegi są NAJPRAWDZIWSZE. 😀 Serwetę zamiaruję wystawić na aukcji charytatywnej, albo na naszym forum albo na allegro, ma rozmiar 87 x 85 cm. I proszę nie marudzić na te 2 cm, to nie jest wynik mojego niedbalstwa, tylko tak się tkanina ułożyła! 😛 Niemniej, jeśli chciałabyś taką mieć – z przyjemnością dla Ciebie zrobię! Podaj pasujący rozmiar i będzie zrobiona jeszcze przed świętami! 😀

  3. Oj, taka łączka przebiśniegowa… marzenie 🙂

    • Wynik wielu lat, przebiśniegi sadziłam kilkanaście lat temu po 2-3 sztuki, od tego czasu tak pięknie się rozrosły. Dziękuję! 🙂

      • Przejeżdżam często obok pewnego starego domu. Cały ogród jest tam zasłany tymi pięknymi maleństwami. I ma człowiek wrażenie, że rosną tam od zawsze. Kiedyś i ja się zdecyduję je posadzić, a potem zostawię je w spokoju 🙂 Pozdrawiam

  4. Serweta absolutnie bosssska, przebiśniegi ładne, a dzbanek… mrauuuu…
    chyba mnie skręci z zazdrości 😉
    albo se taki upoluję… co to???

  5. Oj, przecudnej urody serweta i to co na niej stoi. Idealnie się dopełniają. Buziole

Skomentuj

